مدیرکل حقوقی‌، املاک و حمایت قضایی وزارت آموزش و پرورش تغییر کرد

تهران (پانا) - صبح امروز در مراسمی ‌از منصور اردستانی برای ۵ سال مدیریت در دفتر حقوقی، املاک و حمایت قضایی تجلیل ‌و سرپرست جدید این دفتر معارفه شد.

کد مطلب: ۱۴۳۰۹۵۲
لینک کوتاه کپی شد
مدیرکل حقوقی‌، املاک و حمایت قضایی وزارت آموزش و پرورش تغییر کرد

‌در مراسمی با حضور معاون حقوقی و امور مجلس‌ وزارت آموزش و پرورش، ‌از منصور اردستانی برای ۵ سال مدیریت در دفتر حقوقی، املاک و حمایت قضایی تجلیل ‌و امید رضاوند به‌عنوان سرپرست جدید این دفتر معارفه شد.

‌قاسم احمدی لاشکی در این مراسم با اشاره به پایان ماموریت منصور اردستانی گفت: در دوران مدیریت وی‌،‌ اقدامات خوبی به عمل آمد از جمله مستند‌سازی بیش از ۳۰ هزار ملک آموزشی که در ‌دوران وی انجام شد.

معاون حقوقی و امور مجلس وزارت آموزش و پرورش دانش‌، تعهد، تخصص، حفظ آرامش در محیط کار، ارتباط خوب و همدلی و همراهی با همکاران و پاسخدهی به مراجعان را از ویژگی‌های یک مدیر توانمند عنوان کرد و گفت‌: اشراف به کار و اعتماد به نقش همراه با نگاه مثبت و نو از فضایل اخلاقی آقای اردستانی بوده است‌.

قاسم احمدی لاشکی در ادامه ‌امید رضاوند را به‌عنوان سرپرست جدید دفتر حقوقی‌، املاک و حمایت قضایی وزارت آموزش و پرورش معرفی کرد.

د‌ر بخشی از حکم رضاوند آمده است: «نظر به مراتب تعهد‌، شایستگی و تجربیات جناب عالی به موجب این ابلاغ با حفظ سمت به عنوان سرپرست دفتر حقوقی‌، املاک و حمایت قضایی منصوب می‌شوید. امید است با استعانت از پیشگاه خداوند متعال‌، پیروی از رهنمودهای مقام معظم رهبری (مدظله العالی‌) و سیاست‌های دولت محترم با رعایت اصول «‌عدالت‌محوری‌»‌، «انقلابی‌گری»، «مردم‌داری»‌، «پاکدستی و فساد‌ستیزی» ‌و «‌قانون‌مداری» در جهت تحقق ماموریت‌ها و راهبردها اهتمام ورزید. توفیق روز‌افزون جناب‌عالی را در انجام وظایف محوله از خداوند متعال مسألت دارم.»

در این مراسم با اهدای لوح و هدایا از سوی مسوولان و روسای حقوقی استان‌ها و همکاران حقوقی ستاد از منصور اردستانی قدردانی شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار