امضای تفاهم‌نامه مشترک سمپاد و معاونت علمی‌ ریاست‌جمهوری

توسعه‌ فناوری‌های اپتیک، فوتونیک، لیزر و کوانتو در دستورکار

تهران (پانا) - ‌تفاهم‌نامه مشترک‌ بین سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان و ستاد توسعه فناوری‌های اپتیک و کوانتوم معاونت علمی و فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست‌جمهوری امضا شد.

کد مطلب: ۱۴۳۰۹۴۳
لینک کوتاه کپی شد
امضای تفاهم‌نامه مشترک سمپاد و معاونت علمی‌ ریاست‌جمهوری

آیین امضای تفاهم‌نامه مشترک‌ بین سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان و ستاد توسعه فناوری‌های اپتیک و کوانتوم معاونت علمی و فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری بعد از ظهر امروز در محل ساختمان سمپاد برگزار شد.

این تفاهم‌نامه به منظور تقویت رویکرد آموزش پژوهش‌محور و شناسایی پرورش و هدایت دانش‌آموزان مدارس استعدادهای درخشان به سوی رشته‌های اولویت‌دار علم و فناوری در کشور در راستای عمل به اهداف و وظایف اساسنامه سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان و به استناد اسناد بالادستی و تحولی از جمله بند ۳ از ۱-۲ فصل اول ارزش‌های بنیادین با الگوی نظری نقشه جامع علمی کشور مبنی بر تلفیق آموزش با تربیت پژوهش و مهارت و در راستای اجرایی‌سازی راهکارهای ۵-۷ و ۶-۶ سند تحول بنیادین آموزش و پرورش منعقد ‌شد.

همکاری مشارکت در انجام فعالیت‌های آموزشی، ترویجی و پژوهشی مرتبط با علوم اپتیک، فوتونیک، لیزر و کوانتوم و برگزاری رویدادهای علمی مختلف به ویژه کارسوق‌های علمی-پژوهشی در راستای شناسایی پرورش و هدایت استعدادهای درخشان دانش‌آموزی از جمله موضوعات این تفاهم‌نامه است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار