فرمانده انتظامی خراسان شمالی خبر داد:

شناسایی و دستگیری سوداگران مرگ در خراسان شمالی

شیروان (پانا) - فرمانده انتظامی استان خراسان شمالی از شناسایی، تعقیب و دستگیری چند نفر از سوداگران مرگ در این استان خبر داد.

کد مطلب: ۱۴۳۰۲۷۹
لینک کوتاه کپی شد
شناسایی و دستگیری سوداگران مرگ در خراسان شمالی

سردار"سعید مطهری زاده" با اعلام جزئیات این خبر اظهار داشت: در پی انجام اقدامات فنی و اطلاعاتی ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان افرادی که اقدام به تهیه و توزیع مواد مخدر صنعتی در استان های خراسان رضوی و شمالی می کردند، شناسایی و تحت تعقیب قرار گرفتند.

وی با اشاره به اینکه با تلاش ماموران 2 نفر سوداگر مرگ را دستگیر کردند، افزود: با همکاری پلیس مبارزه با مواد مخدر خراسان رضوی نیز یک کیلو و 994 گرم مواد مخدر صنعتی از منزل یکی از این افراد کشف شد.

این مقام ارشد انتظامی در استان با بیان اینکه متهمان پرونده به جهت چشم پوشی ماموران مبلغ 4 میلیارد و 262 میلیون و 500 هزار ریال وجه نقد به همراه 2 دستگاه خودروی 111 را تحت عنوان رشوه به آنها پیشنهاد دادند، تصریح کرد: ماموران وظیفه شناس و با غیرت پلیس مبارزه با مواد مخدر استان ضمن رد رشوه مراتب را صورتجلسه و به همراه پرونده متشکله متهمان را به مرجع قضائی معرفی کردند.

سردار مطهری زاده از این ماموران وظیفه شناس و با غیرت کمال تقدیر و تشکر را داشت و خاطر نشان کرد: پلیس با تمام توان در کنار مردم بوده و با فروشندگان مواد مخدر برخورد خواهد کرد و اجازه نمی دهد تا امنیت جامعه مختل شود.

خبرنگار نرگس اشرفی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار