عاملان کلاهبرداری میلیاردی در خوسف دستگیر شدند

‌بیرجند (پانا) - فرمانده انتظامی شهرستان‌ خوسف‌ از شناسایی و دستگیری عاملان کلاهبرداری با ارزش بیش از 100 میلیارد ریال در این شهرستان خبر داد.

کد مطلب: ۱۴۳۰۰۷۵
لینک کوتاه کپی شد
عاملان کلاهبرداری میلیاردی در خوسف دستگیر شدند

سرهنگ "محمدحسن اکبری" در تشریح این خبر اظهار داشت: در پی ثبت شکایت تعدادی از کشاورزان شهرستان خوسف مبنی بر کلاهبرداری افرادی که محصولات کشاورزی را در روستاهای اطراف این شهرستان بدون پرداخت هیچ گونه وجهی خریداری کرده بودند، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

وی بیان داشت: با تلاش کارشناسان پلیس آگاهی و بررسی های میدانی صورت گرفته مشخص شد 3 نفر از متهمان این پرونده با جعل عنوان با مراجعه به روستاهای اطراف شهرستان خوسف، بیش از 22 تن عناب خریداری کرده و وجه آن را پرداخت نکرده اند.

فرمانده انتظامی شهرستان خوسف افزود: ماموران پلیس آگاهی این شهرستان با تلاش شبانه روزی و تحقیقات پلیسی، 3 نفر از کلاهبرداران را در این زمینه شناسایی کرده و پس از هماهنگی با مرجع قضائی آنها را دستگیر کردند و همچنین توانستند 13 تن از عناب های کلاهبرداری شده را کشف و به مالباخته عودت دهند.

سرهنگ اکبری عنوان داشت: در بازجویی های تخصصی از متهمان دستگیر شده مشخص شد توسط آنها بیش از 14 تن عسل و 10 تن گردو و مغز گردو در خراسان رضوی با شیوه فوق کلاهبرداری شده است که با تلاش مأموران، 14 تن عسل را کشف و به مالباخته عودت دهند.

وی عنوان کرد: در مجموع ارزش ریالی محصولات کلاهبرداری های صورت گرفته توسط این افراد بیش از 100 میلیارد ریال می باشد که بنا بر نظریه کارشناسان مربوطه ارزش اموال مکشوفه اعم از عناب و عسل از کلاهبرداران، 74 میلیارد و 300 میلیون ریال براورد شد.

این مقام انتظامی خاطر نشان کرد: در این رابطه 3 متهم دستگیر که به همراه پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار