چهارمین محفل «پاتوق رواق» برگزار شد

تهران (پانا) - چهارمین محفل «پاتوق رواق»، با نقد و بررسی مستند آدور با حضور محمد صادق اسماعیلی کارگردان مستند و اسماعیل براری متنقد حوزه مستند برگزار شد.

کد مطلب: ۱۴۳۰۰۱۲
لینک کوتاه کپی شد
چهارمین محفل «پاتوق رواق» برگزار شد

به گزارش روابط عمومی بنیاد فرهنگی روایت فتح، چهارمین محفل پاتوق رواق به همت گروه مستند بنیاد فرهنگی روایت فتح و با حضور علاقمندان حوزه مستند و عموم مردم در محل بنیاد فرهنگی روایت فتح برگزار شد.
در ابتدای این برنامه مستند آدور برای علاقمندان اکران شد. سپس محفل نقد و بررسی مستند با حضور اسماعیل براری به عنوان منتقد و مجری برنامه و محمد صادق اسماعیلی کارگردان اثر برگزار شد.
کارگردان مستند آدور با بیان اینکه هر کسی در ساخت مستند خود ایده خود را دارد گفت: عموم مستند سازان و شاید علاقمندان به مستند این عقیده را دارند که باید موضوع مستند به صورت مستقیم در طول زمان مستند مشخص شود در حالی که بنده مخالف این عقیده هستم و همیشه در مستند هایم سعی بر این داشته ام تا به صورت غیر مستقیم موضوع مستند را به مخاطب خود القا کنم.
مستند «آدور» به نویسندگی و کارگردانی محمدصادق اسماعیلی محصول حوزه هنری انقلاب اسلامی می‌باشد که یکی از موضوعات پرالتهاب اجتماعی پرداخته و با نگاهی هنری به آسیب‌های حاشیه نشینی اطراف شهرهای بزرگ و معضلات و مشکلات ساکنین آن پرداخته است.
«آدور» درباره پسر نوجوانی به نام مصطفی از اهالی جنوب استان کرمان است که بی‌شناسنامه بوده و هیچ‌گاه مادرش را ندیده است. او به دلیل آنکه پدرش می‌خواهد او را تحویل بهزیستی بدهد در تکاپوی این است که بتواند نشانه‌ای از مادرش پیدا کند و برای اولین بار او را ببیند.
محفل پاتوق رواق برنامه ای در حوزه مستند می باشد که هر هفته با اکران، نقد و بررسی یک مستند به همت گروه مستند بنیاد فرهنگی روایت فتح و با حضور علاقمندان این حوزه و عموم مخاطبان برگزار می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار