انهدام باند قاچاق مواد مخدر در غرب پایتخت

تهران (پانا) - رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ از انهدام باند بزرگ قاچاق مواد مخدر در حومه غرب تهران و کشف بیش از 45 کیلو حشیش خبر داد.

کد مطلب: ۱۴۲۹۷۰۰
لینک کوتاه کپی شد
انهدام باند قاچاق مواد مخدر در غرب پایتخت

به گزارش پایگاه خبری پلیس، سرهنگ حسین باباپور در تشریح جزییات این خبر گفت: در پی انجام اقدامات پیچیده پلیسی و اطلاعاتی باند بزرگ قاچاق مواد مخدر به سرکردگی یکی از قاچاقچیان سابقه دار و حرفه ای شناسایی و پرونده ای در این رابطه تشکیل و تیمی از ماموران پایگاه نهم این پلیس رسیدگی به موضوع را به عهده گرفتند.

وی افزود: به دنبال این موضوع با رصد دقیق فعالیت مجرمانه متهمان مشخص شد نامبردگان ضمن اجاره یک واحد صنعتی کشاورزی و در پوشش خدمات کشاورزی اقدام به قاچاق مواد افیونی می کنند.

این مقام انتظامی ادامه داد: با تجمیع اطلاعات بدست آمده ماموران ضمن بکارگیری شیوه های نوین پلیسی موفق به شناسایی هر 2عضو باند مذکور شدند و پس از هماهنگی با مقام قضایی عملیات دستگیری متهمان را آغاز کردند.

سرهنگ باباپور بیان کرد: ماموران در عملیاتی ضربتی و غافلگیرانه با رعایت تمامی موازین شرعی و قانونی به محل فعالیت متهمان ورود کرده و ضمن دستگیری دو تن از قاچاقچیان در بازرسی از محل موفق به کشف 45کیلو 500گرم حشیش شدند.

رئیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ خاطرنشان کرد: متهمان پس از دستگیری به همراه مواد مکشوفه به مقر پلیس منتقل و ضمن انجام تحقیقات تکمیلی جهت سیر مراحل قانونی به مقام قضائی ارجاع شدند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار