دستگیری و انهدام باند 8 نفره سرقت خودرو در تهران

تهران (پانا) - رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری و انهدام یک باند 8 نفره سرقت خودرو در سطح شهر تهران خبر داد.

کد مطلب: ۱۴۲۷۸۷۰
لینک کوتاه کپی شد
دستگیری و انهدام باند 8 نفره سرقت خودرو در تهران

به گزارش پایگاه خبری پلیس، سردار کارآگاه علی ولی‌پور گودرزی اظهار کرد: در پی وقوع سرقت های سریالی و وصول شکایت مالباختگان به پلیس، موضوع رسیدگی به این پرونده در دستورکار تیمی زبده از کارآگاهان اداره دوم پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان در گام نخست تحقیقات خود دریافتند؛ یک باند سرقت 8 نفره اقدام به سرقت خودرو و سپس با سو استفاده از مدرک خودروهای تصادفی اقدام به سند نمره و فروش آنها به شهروندان می‌‌کنند.

این مقام انتظامی در ادامه تصریح کرد: کارآگاهان در ادامه با استفاده از روش های کارآگاهی و اقدامات گسترده میدانی نهایتا موفق شدند در چند عملیات غافلگیرانه و منسجم 8 تن از اعضای این باند را دستگیر و به اداره دوم پلیس آگاهی انتقال دهند.

سردار ولی پور گودرزی در ادامه بیان کرد: متهمین در بازجویی ها به بیش از چهل دستگاه سرقت خودرو در تهران معترف شدند و تعداد ۳۰ دستگاه خودرو مسروقه توسط کارآگاهان کشف شد و تعداد ۱۰ دستگاه خودرو پس از شناسایی مالک و هماهنگی قضایی تحویل مالباخته شد.

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ در پایان خاطرنشان کرد: متهمان جهت تحقیقات تکمیلی در اختیار کاراگاهان اداره دوم پلیس آگاهی قرار گرفتند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار