مدیر کل آموزش و پرورش البرز:

هفته پژوهش فرصت مناسبی برای تحقیقات علمی دانش آموزان است

کرج (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش البرز در آئین افتتاح هفته پژوهش و فناوری استان البرز که با حضور معاون استاندار، نماینده ولی فقیه در دانشگاه‌ها و دیگر مسئولین استانی در دبیرستان فرزانگان سه برگزار شد، گفت هفته پژوهش فرصت مناسبی برای فراهم‌سازی بستر و فضای تحقیقاتی و علمی برای دانش‌آموزان است.

کد مطلب: ۱۴۲۹۵۸۳
لینک کوتاه کپی شد
هفته پژوهش فرصت مناسبی برای  تحقیقات علمی  دانش آموزان است

علی حجرگشت، مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز در این آیین ضمن گرامیداشت هفته پژوهش و قدردانی از فعالین این حوزه عنوان کرد: هفته پژوهش فرصت مناسبی برای فراهم سازی بستر و فضای تحقیقاتی و علمی برای دانش آموزان است.

وی ادامه داد: در دین مبین اسلام اهمیت فراوانی به موضوع علم و تحقیق داده شده است، آیات فراوانی که انسان را به تفکر و تعقل دعوت کرده اند و سیره علمی و عملی ائمه (ع) و حدیث مبارک "العلم السطان" که فرمایش امیرالمومنین (ع) می باشد نیز موید اهمیت علم، دانش، تحقیق و تفکر است.

حجرگشت افزود: هفته پژوهش با بسترسازی و ایجاد فرصت برای فعالیت علمی و تحقیقاتی دانش آموزان و پژوهشگران، دارای اهمیت زیادی است و هرکس که دل در گروی ایران اسلامی دارد باید از این فرصت برای تربیت دانشمندان علمی آینده و ساخت ایران قوی استفاده کند.

وی ضمن توصیه به دانش آموزان جهت انجام فعالیت های علمی و پژوهشی یادآور شد: تمام تلاش ما این است که فضاهای گوناگون و بسترهای مناسبی برای فعالیت علمی و پژوهشی فراهم کنیم تا انشاالله از میان دانش آموزانمان، دانشمندان بزرگی برای میهن اسلامی پرورش دهیم.

مدیر کل آموزش و پرورش استان البرز با بیان اینکه علم و دانش مظهر قدرت وعظمت یک کشور است، خاطر نشان کرد: مبنای علم و دانش، تحقیق و پژوهش است که موجب رشد، عظمت و تعالی کشور می شود و هر چه فعالیت های پژوهشی و تحقیقاتی افزایش یابد، دستیابی به علوم، دانش و فناوری های جدیدتر نیز افزایش خواهد یافت که این امر در نهایت منجر به رشد و تعالی بیشتر کشور خواهد شد.

خبرنگار: الناز فخری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار