شورای شهر اردبیل تفریغ بودجه ۱۴۰۱ را مصوب کرد

اردبیل (پانا) - سخنگوی شورای شهر اردبیل گفت لایحه تفریغ بودجه ۱۴۰۱ شهرداری اردبیل با رای اکثریت اعضای شورای اسلامی این شهر به تصویب رسید.

کد مطلب: ۱۴۲۹۰۱۱
لینک کوتاه کپی شد
شورای شهر اردبیل تفریغ بودجه ۱۴۰۱ را مصوب کرد

سلامت صفری، سخنگوی شورای شهر اردبیل با اشاره به مصوبه‌های نود و دومین نشست شورا در این زمینه گفت: مجموع بودجه مصوب سال ۱۴۰۱ شهرداری مبلغ ۲۷ میلیارد ریال بود که پس از بررسی مشخص شد، همه هزینه‌ها بر مبنای مصوبه‌ها و رعایت قانون و ضوابط مربوطه بوده است.

وی افزود: تعدادی از لایحه‌ها نیز مربوط به پرداخت غرامت، فروش اقلام پزشکی موجود در سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری، نامه‌های ارسالی از فرمانداری اردبیل و برخی از مشکل‌های شهروندان بود که بررسی و تصمیم لازم گرفته شد.

سخنگوی شورای شهر اردبیل در مورد پروژه تعریض پل داروپخش (شهید پیران) بیان کرد: برای بازگشایی کامل پل داروپخش با ارایه سیاست تشویقی و به منظور کسب رضایت مالکان از سوی شورا به شهرداری مجوز داده شد تا در طبقه همکف در حد ضوابط، پروانه رایگان مسکونی و تجاری صادر کند.

صفری اضافه کرد: باقی مانده حق و حقوق مالکان در محدوده پل داروپخش نیز با تصمیم اعضای شورا باید بر اساس ضوابط، توافق و تهاتر غرامت معین شده پرداخت شود.

وی تصریح کرد: در نخستین لایحه ارسالی شهرداری به شورا، در اثر سهل انگاری مدیران گذشته نزدیک به یک دهه اختلاف‌هایی با شرکت توسعه مسکن در مورد تغییر کاربری پیش آمده بود که مجوز داده شد تا شهرداری از محل قطعات الحاقی موضوع را حل و فصل کند.

سخنگوی شورای شهر اردبیل اظهار کرد: همچنین تمامی اعضای شورای شهر نیز از شهردار خواستند تا مدیر خاطی از طریق مراجع قضایی مورد بازخواست قرار گیرد

محمود صفری ، شهردار اردبیل هم گفت: با سرمایه‌گذاری بالغ بر ۸ هزار میلیارد تومانی، پروژه‌های عمرانی شهرداری اردبیل در حال پیشرفت است.

محمود صفری، شهردار اردبیل با اعلام این خبر اظهار کرد: پروژه‌های مشارکتی، زمینه‌ساز عمران شهری و کسب درآمد پایدار برای شهرداری‌ها است.

وی از سرمایه‌گذاری با اعتباری بالغ بر ۸ هزار میلیارد تومان در پروژه‌های مشارکتی اردبیل خبر داد و تصریح کرد: شهرداری به دنبال ایجاد درآمد پایدار و توسعه تمامی نقاط شهر است و برای این امر تمام تلاش خود را به کار خواهد بست.

شهردار اردبیل با اشاره به پیشرفت ۴۰ درصدی بزرگترین پروژه مدیریت شهری دراردبیل گفت: عملیات عمرانی پل بسیج به‌صورت شبانه‌روزی در حال انجام است.

صفری به اتصال پل نیایش به میدان سلیم موذن‌زاده اردبیلی بعد از ۱۸ سال اشاره کرد و گفت: شهرک‌های ولیعصر(عج) ، کوثر و دادگستری از طریق میدان مرحوم موذن‌‌زاده به پل نیایش وصل شدند.

وی بیان کرد: رفاه حال شهروندان و پاسخ مطالبه مردم همواره اولویت شهرداری و شورای اسلامی شهر بوده‌است که خوشبختانه حال بعد از ۱۸ سال شاهد تحقق خواسته‌ی شهروندان شدیم و قطعا خواسته‌ها و مطالبات شهروندان به مروز زمان و با اولویت‌بندی انجام خواهد گرفت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار