رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی شهر تهران:

روز جهانی معلولین روز تکریم و تجلیل از کسانی است که در عرصه‌های مختلف ایفای نقش می‌کنند

تهران (پانا) - رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی شهر تهران طی پیامی فرا رسیدن روز جهانی معلولین را به تمامی افراد دارای معلولیت به ویژه دانش آموزان با نیازهای ویژه تبریک گفت.

کد مطلب: ۱۴۲۸۸۸۸
لینک کوتاه کپی شد
روز جهانی معلولین روز تکریم و تجلیل از کسانی است که در عرصه‌های مختلف ایفای نقش می‌کنند

متن پیام بهاره عباسی رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی شهر تهران به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

خدمت به معلولین‌، خدمت به نبی اکرم است. امام خمینی (ره)

روز جهانی معلولین در حقیقت روز تکریم و تجلیل از کسانی است که باوجود برخی مشکلات جسمی، با توکل به عنایات حضرت حق، تکیه بر اراده محکم وخودباوری سرافرازانه درعرصه‌های گوناگون اجتماع، ایفای نقش می‌کنند.

روز جهانی معلولان متعلق به انسان ‎هایی با باور قوی و امیدوار است که با عزمی مثال زدنی و وصف ناپذیر دوشادوش همه آحاد جامعه در جهت توسعه و آبادانی کشور گام برداشته و از هیچ کوششی دریغ نمی کنند. این روز که از سوی مجمع عمومی سازمان ملل متحد نامگذاری شده، فرصت مغتنمی برای ارج نهادن به تجارب و توانایی‎های هم نوعانی است که با معلولیت‎های گوناگون زندگی می کنند.همچنین یادآور تعهدی است که همسو باحرکت های جهانی درمسیر اجرای بی کم و کاست قوانین مرتبط با افراد دارای معلولیت تلاش شود. هدف اصلی و اساسی گرامی داشتن این روز، افزایش درک افراد در سراسر جهان، از مشکلات و چالشهای افراد معلول و حمایت از آنها درجهت افزایش اعتماد به نفس و دفاع ازحقوق آنها و نیز تاکید بر ایفای نقش و مشارکت تک تک این افراد در ابعاد اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و سیاسی می باشد. اینجانب ضمن نکو داشت ۱۲ آذرماه ، روز جهانی معلولین و تبریک به این عزیزان و خانواده‎های محترم و صبور آنان و قدردانی از زحمات بی دریغ همکاران پر تلاش آموزشی و اداری آموزش و پرورش استثنایی شهر تهران، امیدوارم در پرتو همدلی و همیاری و نیز انجام بهینه وظایف و مسئولیت ها و تمهید امکانات مورد نیاز این قشر بزرگوار در تعالی و پیشرفت آن‌ها سهیم باشیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار