رئیس فدراسیون ورزش‌های همگانی خبر داد:

آغاز مسابقات فوتبال گل کوچک از ۱۶ آذر

تهران (پانا) - رئیس فدراسیون ورزش‌های همگانی ‌پس از برگزاری موفق جام پرچم و جام مینی فوتبال ایرانیان، از برگزاری مسابقات گل کوچک از ۱۶ آذر در سطح کشور خبر داد.

کد مطلب: ۱۴۲۸۸۷۰
لینک کوتاه کپی شد
آغاز مسابقات فوتبال گل کوچک از ۱۶ آذر

علی خلیلی درباره برگزاری مسابقات فوتبال گل کوچک در استان‌ها، اظهار داشت: پس از برگزاری موفق جام پرچم و جام مینی فوتبال ایرانیان، استقبال گسترده مردم استان‌ها و بازگشت رشته گل کوچک به فدراسیون ورزش‌های همگانی ایده برگزاری مسابقات جام هوادرای مطرح و مورد تائید اعضای هیئت رئیسه فدراسیون قرار گرفت. با توجه به تجارت ارزنده پیشین، دستورالعمل‌ها اجرایی به منظور برگزاری مسابقات گل کوچک به هیئت‌های استانی ابلاغ شده و این مسابقات از ۱۶ آذرماه در استان‌ها آغاز به کار می‌کند.

رئیس فدراسیون ورزش‌های همگانی ادامه داد: هریک از تیم‌های شرکت کننده به هواداری از یکی از تیم‌های لیگ برتری در این دوره از مسابقات شرکت خواهند کرد و امید داریم جام هواداری با مشارکت سراسری اقشار مختلف در استان‌های کل کشور همراه شود.

خلیلی با اشاره به تیم‌های ثبت نام شده در جام هواداری اظهار داشت: آمار تیم‌های ثبت نام کننده رو به افزایش است و فدراسیون ورزش‌های همگانی تعداد تیم‌های ثبت نامی را صحت سنجی می‌کند.

وی افزود: هدف از برگزاری این رویداد، افزایش فعالیت بدنی و مشارکت انبوه اقشار گوناگون جامعه است. همچنین برای رده‌های سنی گوناگون و زیر ۱۵ سال برنامه داریم و دستور العمل آن بزودی منتشر خواهد شد. ما به سمت همکاری آموزش و پروش می‌رویم و در آینده با همکاری جناب پسندیده برای حوزه روستایی برنامه‌ریزی خواهیم کرد.

رئیس فدراسیون ورزش‌های همگانی اظهار داشت: ما در حوزه سیاست گذاری چه در فدراسیون چه در دفتر توسعه ورزش همگانی، در تلاشیم که مردم دسترسی آسان و ارزان قیمتی به ورزش داشته باشند، و این اقدام از طریق برگزاری رویداد‌هایی که هزینه چندانی برای مردم ندارد اجرایی خواهیم کرد. اصل موضوع آن است که باید دستگاه‌های اجرایی و شهرداری‌ها و وزارت کشور که بخش قابل ملاحظه‌ای از امکانات ورزشی در اختیار آن‌هاست، در کنار ادارات کل ورزش و جوانان استان‌ها و هیئت‌های استانی قرار بگیرند تا با یک هم افزایی بر حوزه ورزش تاثیر بگذارند. از این طریق یک هم افزایی خوبی در جامعه اتفاق بیافتد، و ما بتوانیم فرهنگ ورزش و احساس نیاز به ورزش را در جامعه ایجاد کنیم.

وی خاطر نشان کرد: اگر احساس نیاز به ورزش در مردم ایجاد شود، می‌توانیم بسیاری از بیماری‌های غیر واگیردار از مردم دور کنیم، در مجموع تنها کاری که می‌توانیم برای جلوگیری از بیماری‌های غیر واگیر‌دار انجام بدهیم توسعه فعالیت بدنی است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار