فرماندار شهرستان بهارستان:

تحصیل و تهذیب، جهاد علمی دانش‌آموزان بسیجی است

بهارستان یک (پانا) - فرماندار شهرستان بهارستان در مراسم تقدیر از دانش‌آموزان فعال بسیجی، تحصیل و تهذیب را جهاد علمی و وظیفه دانش‌آموزان بسیجی دانست.

کد مطلب: ۱۴۲۸۳۹۰
لینک کوتاه کپی شد
تحصیل و تهذیب، جهاد علمی دانش‌آموزان بسیجی است

مراسم تقدیر از دانش‌آموزان فعال بسیجی با حضور عبدالله نوحی فرماندار شهرستان بهارستان، آیت اصلانی مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک بهارستان و جمعی از دانش‌آموزان بسیجی در کانون شهید مطهری این ناحیه برگزار شد.

عبدالله نوحی فرماندار شهرستان بهارستان ضمن عرض تسلیت ایام فاطمیه به تشریح معنوی لغوی کلمه بسیج پرداخت و گفت: کلمه بسیج یعنی سرباز امام زمان و ولایت فقیه بودن و این امر بسیار افتخار بزرگی برای دانش‌آموزان و جوانان دین اسلام است؛ همچنین لازم به ذکر است فرد بسیجی، تفکری بسیار جامع دارد و می‌تواند به راحتی مسائل مهم جامعه را تحلیل کند و توسط دشمنان گمراه نشود و بتواند به راحتی دوستان خود را نیز راهنمایی کند.

وی همچنین در خصوص ویژگی‌های افراد بسیجی اظهار کرد: مهم‌ترین وظایف بسیجیان آمادگی برای دفاع از ارزش‌های جمهوری اسلامی ایران، دفاع از وطن، دفاع از باورها و هنجارهای ملی و دفاع از دین اسلام است؛ همچنین این افراد باید در هر لحظه و هر مکانی آمادگی رویارویی با دشمنان را داشته باشند و هرگز دچار هراس و تردید نشوند و در مسیر دفاع از ارزش‌های خود تلاش کنند.

نوحی در ادامه ضمن اشاره به فداکاری‌های شهدای دفاع مقدس اذعان کرد: در جنگ تحمیلی ۸ ساله ایران و عراق، ۲۰ هزار نفر از مردم و بسیجیان که هدف‌شان دفاع از ارزش‌های دینی، ملی و مذهبی بود، به شهادت رسیدند و اگر جوانان و بسیجیان ما در آن دوران سخت، ذره‌ای هراس داشتند و می‌ترسیدند، امروز ما این آرامش و امنیت را نداشتیم؛ بنابراین از شما دانش‌آموزان انتظار دارم همیشه قدردان زحمات شهیدان و خانوادگان آنها باشید.

فرماندار شهرستان بهارستان وظیفه دانش‌آموزان بسیجی را جهاد علمی دانست و افزود: وظیفه شما دانش‌آموزان درس خواندن است و از شما توقع داریم با درس‌خواندن، جهادگر علمی باشید؛ نظام جمهوری اسلامی ایران از شما دانش‌آموزان می‌خواهد با درس‌خواندن، حضور فعال در جامعه و احترام به پدر و مادر خود، یک بسیجی جامع باشید و در این راه از هیچ تلاشی دریغ نکنید تا بتوانید در آینده‌ای نزدیک، باعث سربلندی کشور خود شوید.

خبرنگار دانش‌آموز: مبینا طلوعی آذر

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار