معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش البرز:

اجرای طرح یک روز بدون کیف و کتاب در مدارس ابتدایی استان البرز

کرج (پانا) - معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش البرز از اجرای طرح یک روز بدون کیف و کتاب در مدارس ابتدایی این استان خبر داد.

کد مطلب: ۱۴۲۷۸۳۹
لینک کوتاه کپی شد
اجرای طرح یک روز بدون کیف و کتاب در مدارس ابتدایی استان البرز

سید محمود حسینی، معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان البرز با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر تحول در مدارس دولتی گفت: در راستای عملیاتی کردن اهداف سند تحول بنیادین در مدارس و نیز قرارگیری دانش آموزان در محیط های یادگیری مبتنی بر ساحت‌های تربیتی براساس برنامه های تحولی مقام عالی وزارت، طرح یک روز بدون کیف و کتاب در مدارس ابتدایی استان البرز اجرا خواهد شد.

حسینی افزود: در این روز آموزش تعطیل نیست و معلم می‌تواند به خلق موقعیت‌های یادگیری جدید، با توجه به سبک‌های یادگیری موجود در کلاس خود بپردازد.

وی اظهار کرد: روز بدون کیف و کتاب ماهی یک بار در کلاس و مدرسه قابل اجراست، چرا که از نگاه اسناد بالادستی محور در هدایت یادگیری، معلم و مربی مهمتراز سند تحول بنیادین است.

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان البرز تصریح کرد: آموزگاران می‌توانند تجارب زیسته خود را در قالب کلیپ‌های کوتاه برای اکران در صدا و سیمای البرز، به معاونت آموزش ابتدایی مناطق و شهرستان‌های خود ارسال کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار