مدیرکل روابط عمومی استانداری مرکزی:

خبرگزاری پانا می‌تواند پایه و اساس خوبی برای حوزه اطلاع‌رسانی در استان باشد

اراک (پانا) - مدیرکل روابط عمومی استانداری مرکزی گفت با توجه به ظرفیت قابل توجه موجود در خبرگزاری پانا این خبرگزاری، نیاز دارد تا آموزش‌هایی در حوزه‌های تخصصی داشته باشد و این آموزش‌ها باعث می‌شود یک اتفاق خوبی را در استان رقم بزنیم.

کد مطلب: ۱۴۷۳۹۹۱
لینک کوتاه کپی شد
خبرگزاری پانا می‌تواند پایه و اساس خوبی برای حوزه اطلاع‌رسانی در استان باشد

محمد طالبی، امروز در مراسم تجلیل از خبرنگاران فعال خبرگزاری پانا استان مرکزی اظهار کرد: در حوزه تشکل‌ها چون خودمان نیز در این تشکل‌ها بزرگ شده‌ایم، به این حوزه افتخار می‌کنیم و اعتقادمان نیز بر این است که اتفاقاتی که در حوزه تشکل‌ها می‌افتد نسبت به ساختار‌های اداری و رسمی می‌تواند خیلی جلوتر و مفیدتر باشد.

وی با اشاره به دیدار صمیمی خبرنگاران پانا با استاندار مرکزی در سال گذشته افزود: در آن نشست به‌طور مفصل در این خصوص صحبت کردیم. اعتقاد داریم که خبرگزاری پانا می‌تواند یک پایه و اساس خوبی برای حوزه اطلاع‌رسانی و رسانه در استان باشد و در آن جلسه نیز عرض کردیم که در هر صورت، توقع داریم که در حوزه رسانه، تربیت نیروی انسانی را به پانا واگذار کنیم.

مدیرکل روابط عمومی استانداری مرکزی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه ظرفیت قابل توجهی در خبرگزاری پانا وجود دارد، خبرگزاری پانا نیاز دارد تا آموزش‌هایی در حوزه‌های تخصصی داشته باشد و این آموزش‌ها باعث می‌شود یک اتفاق خوبی را در استان رقم بزنیم و حداقل از بابت خبرنگار در استان آسوده‌‌خاطر باشیم که خبرنگار متعهد و متخصص در اختیار داریم و بتوانیم از آن‌ها استفاده کنیم.

طالبی ادامه داد: بسیاری از خبرگزاری‌های استان در حال حاضر نیاز به خبرنگار دارند و خبرنگاران پانا در این مسیر می‌توانند به صورت تخصصی وارد شوند. لذا توقع داریم که خبرگزاری پانا بتواند این ظرفیت را ایجاد کند و هر کمکی در حوزه آموزش‌های تخصصی، مکان‌های تخصصی و اساتید تخصصی از دستمان برآید، دریغ نمی‌کنیم. مجتمع اصحاب رسانه (ماهور) که با کمک‌ها و حمایت‌های استاندار محترم افتتاح و در حال حاضر مورد استفاده قرار می‌گیرد، کاملا در اختیار خبرگزاری پانا است و می‌توانند از آن استفاده کنند.

وی در پایان عنوان کرد: امیدواریم که شاهد اتفاقات خوبی در خبرگزاری پانا باشیم و باعث شود ما حداقل در حوزه رسانه و خبرنگار آسوده خاطر باشیم و در استان مشکل کمبود خبرنگار نداشته باشیم.

خبرنگار : علی سلیمانی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار