گزارش پانا از درخشش لژیونرهای ایران در لیگ قهرمانان اروپا؛

‌مثلث زهر‌دار لژیونرهای ایرانی در لیگ‌های اروپایی‌

حمله یوز ایرانی به سنگر‌ آبی‌اناری‌پوشان اسپانیا/ داداش‌زاده: لژیونرها نقش مهم و تعیین‌کننده‌ای ‌در تقویت تیم ملی دارند

تهران (پانا) - پیشکسوت فوتبال کشورمان گفت سردار آزمون، مهدی طارمی و  علیرضا جهانبخش، مثلث زهردار لژیونرهای ایرانی را در لیگ‌های اروپایی در قلب فوتبال اروپا به نمایش گذاشته‌اند. 

کد مطلب: ۱۴۲۷۸۲۸
لینک کوتاه کپی شد
‌مثلث زهر‌دار لژیونرهای ایرانی در لیگ‌های اروپایی‌

هفته پنجم گروه H لیگ قهرمانان اروپا با دیدار حساس بارسلونا _ پورتو برگزار شد، یاران مهدی طارمی در این دیدار، با دو گل از ورزشگاه المپیک بارسلون به سمت شهر پورتو بدرقه شدند.

آبی‌اناری‌پوشان بارسلونا در دیدار رفت و در شرایطی پا به این دیدار گذاشته بودند که برای شکست پورتو و صعود به مرحله حذفی لیگ قهرمانان اروپا، هم‌قسم شده بودند.

مهدی طارمی در جریان گل اول پورتو به بارسلونا نقش داشت، ستاره برزیلی پورتو توسط ‌پپه‌ دروازه بارسلونا را در این دیدار باز کرد و در نهایت پرتو بازی را به شاگردان ژاوی واگذار کرد.

مهدی طارمی در این دیدار، یک گل نمایشی وارد دروازه بارسلونا کرد که VAR، گل یوز ایرانی را مردود اعلام کرد. مهدی طارمی بارها در جریان این دیدار پاس‌ها و شلیک‌هایی داشت که منجر به نتیجه نشد.

پورتو، با شکست مقابل بارسلونای ۱۲ امتیازی با ۹ امتیاز در جایگاه دوم این گروه قرار دارد. پورتو برای قطعی کردن صعود خود به عنوان تیم دوم این گروه در اندیشه شکست شاختار دونتسک در دیدار خارج از خانه در اوکراین است.

یاران علیرضا جهانبخش در هفته پنجم لیگ قهرمانان اروپا به مصاف اتلتیکو مادرید رفت و نماینده فوتبال اسپانیا فاینورد را در دیدار خانگی به ۳ گل زمین‌گیر کرد.

یکی از زیباترین گل‌های این فصل جهانبخش گل دوم فاینورد به آیندهوون (سوپرگل علیرضا جهانبخش در دقیقه ۹۶) بود.

یاران جهانبخش در هفته چهار دهم لیگ هلند میزبان آیندهوون خواهند بود. این دیدار جدال صدرنشین‌هاست، فاینورد در فاصله ۷ امتیازی با آیندهوون قرار دارد.

باشگاه رم در دیداری دوستانه با استریا، جشنواره گل به راه انداخت.۹آذر رم در جریان هفته پنجم لیگ اروپا به مصاف تیم سروت ژنو نماینده فرانسه خواهد رفت.

دیدار تیم‌های فوتبال آ اس رم و اودینزه ایتالیا در هفته سیزدهم سری آ ایتالیا برگزار شد که با پیروزی سه بر یک رمی ها به پایان رسید. سردار آزمون در این دیدار درخشید.

مانچینی (۲۰)، دیبالا (۸۱) و الشعراوی (۹۰) برای میزبان در حالی گلزنی کردند که تک گل اودینزه را تائوین (۵۷) به ثمر رساند. رم با این پیروزی ۲۱ امتیازی شد و به رتبه پنجم جدول صعود کرد.

بهزاد داداش‌زاده پیشکسوت فوتبال کشورمان در گفت‌وگو با پانا درباره عملکرد لژیونرهای ایرانی در لیگ‌های اروپایی، اظهار داشت: «سردار آزمون، مهدی طارمی و علیرضا جهانبخش، مثلث زهر‌دار لژیونرهای ایرانی را در لیگ‌های اروپایی در قلب فوتبال اروپا به نمایش گذاشته‌اند.»

پیشکسوت فوتبال کشورمان ادامه داد: «مهدی طارمی در دیدار دیشب مقابل بارسلونا، نمایش خوبی ارائه کرد و حتی توانست دروازه اناری‌پوشان فوتبال اروپا را باز کند‌ ولی گل طارمی، آفساید اعلام کرد و بارها در صحنه‌های مختلف هم پاس‌های خوبی داد و شلیک‌های تماشایی داشت.»

داداش‌زاده در ادامه به ‌نقش مهم و تعیین‌کننده لژیونرهای فوتبال کشورمان در تقویت تیم ملی تأکید کرد و گفت: «‌طارمی و ‌آزمون و ‌جهانبخش در دو دیدار گذشته تیم ملی در مسابقات انتخابی جام جهانی عملکرد بسیار خوبی داشتند.»

پیشکسوت فوتبال کشورمان اظهار داشت: «امیدواریم تیم ملی فوتبال کشورمان در مسیر انتخابی جام جهانی ۲۰۲۶ بتواند به موفقیت‌های ارزشمند دست پیدا کند و به این رقابت‌ها صعود کند.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار