لیگ قهرمانان آسیا؛

تساوی امیدوارکننده پرسپولیس و برد شیرین سپاهان

زور پرسپولیس به تیم ۱۰ نفره النصر نرسید و سرنوشت صعود آن‌ها به هفته آخر کشیده شد/ سپاهان نه نفره، نیروی هوایی را شکست داد

تهران (پانا) - دیدار حساس دو تیم النصر عربستان و پرسپولیس با نتیجه مساوی به پایان رسید. اما سپاهان ایران توانست در دیداری خانگی با نتیجه یک بر صفر تیم نیروی هوایی عراق را بدرقه کند.

کد مطلب: ۱۴۲۷۴۴۸
لینک کوتاه کپی شد
تساوی امیدوارکننده پرسپولیس و برد شیرین سپاهان

‌تیم فوتبال پرسپولیس ایران در چارچوب هفته پنجم رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا از ساعت ۲۱:۳۰ در ورزشگاه الاول پارک به مصاف تیم النصر عربستان رفت. پرسپولیس برای بیشتر کردن شانس صعود نیاز داشت دست به کارهای بزرگی بزند و با دست پر از زمین ریاض خارج شود. از آن طرف النصر با وجود قطعی شدن صعودش، با ترکیبی قدرتمند پا به زمین مسابقه گذاشته و در پی پنجمین پیروزی متوالی آسیایی خود بود.

تلاش دو تیم در ۹۰ دقیقه بدون رد و بدل شدن گلی به پایان رسید تا پرسپولیس ۸ امتیازی شود و برای صعود همچنان امیدوار باشد. النصر نیز با این تساوی ۱۳ امتیازی شد و صعود خود را به عنوان تیم صدرنشین قطعی کرد.

در دیگر دیدار همزمان، دیگر نماینده کشورمان نیز در استادیوم آزادی تهران برابر نیروی هوایی صف‌آرایی کرد و علی رغم اخراج دو بازیکن این تیم، اما توانست از سد نماینده عراق عبور کند و بیشتر از پرسپولیس، امیدوار به صعود به مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا باشد. سپاهان در این دیدار با اخراج دو بازیکن خود، فشار زیادی را متحمل شد اما در نهایت بازی با همان تک گل فرشاد احمدزاده به پایان رسید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار