تجلیل از افتخار آفرینان مدارس سمپاد قم در دوره «بینهایت شو»

قم (پانا) - مراسم تجلیل از دانش‌آموزان برتر استعدادهای درخشان قم در دوره بینهایت شو با حضور مدیرکل آموزش و پرورش قم در تالار آموزش و فرهنگ خانه معلم برگزار شد.

کد مطلب: ۱۴۲۷۲۴۳
لینک کوتاه کپی شد
تجلیل از افتخار آفرینان مدارس سمپاد قم در دوره «بینهایت شو»

علیرضا رحیمی، مدیرکل آموزش و پرورش استان قم طی سخنانی در همایش تجلیل از افتخارآفرینان مدارس سمپاد قم در دوره «بینهایت شو» اظهار کرد: دانش آموزان توجه به مفاد بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی را سرلوحه برنامه های خود قرار دهند.

وی افزود: در این راستا دانش آموزان مدارس استعدادهای درخشان از مسئولیت خاصی در پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی برخوردار هستند و مسیر پیشرفت را باید با سرعت بیشتری ادامه دهند.

همچنین حجت الاسلام مهدی ابراهیمی مدرس و مربی دوره های «بینهایت شو» عنوان کرد: مسیری که دانش آموزان طی کردند، تازه اول راه است و انشاالله در مسیر تقرب به خداوند به راه خود با تمام توان ادامه بدهند.

در این مراسم که با همت اداره استعداد های درخشان آموزش و پرورش استان قم برگزار شد، از دانش آموزان پسر و دختر افتخار آفرین دبیرستان های تیزهوشان اسحاق حسینی، فرزانگان یک، فرزانگان شهیده حسنی سعدی، آیت الله مشکینی (ره)، دکتر خرمی، شهید شهریاری و شهید آیت الله قدوسی که حائز رتبه های برتر در دوره «بینهایت شو» شده بودند تجلیل شد.

دانش آموز خبرنگار: محمدرضا محسنی سیف آبادی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار