دبیران دفاتر استانی احزاب:

در دفاع از مبانی انقلاب و صحنه‌ انتخابات کنار هم هستیم

بجنورد (پانا) - دبیران دفاتر استانی احزاب در جلسه شعب استانی احزاب خراسان شمالی بیان کردند‌ همانگونه که در دفاع مقدس کنار هم بودیم، در دفاع از مبانی انقلاب و صحنه ‌انتخابات نیز کنار هم هستیم.

کد مطلب: ۱۴۲۷۱۵۹
لینک کوتاه کپی شد
در دفاع از مبانی انقلاب و صحنه‌ انتخابات کنار هم هستیم

در این جلسه همه احزاب اعم از اصولگرا، اصلاح طلب و مستقل بر حضور پرشور و با برنامه در انتخابات و دفاع از اصول و مبانی انقلاب اسلامی تاکید کردند.

در آغاز این نشست معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان‌شمالی احزاب را حلقه‌های میانی وصل جامعه و دولت خواند و گفت: انتخابات ظرفیت و فرصتی است که احزاب در آستانه آن ارتباط بیشتر و موثری بابدنه جامعه می‌گیرند.

رئیس ستاد انتخابات استان شرحی از فعالیت‌های ستاد انتخابات تاکنون را بیان کرد و گفت: در این دوره از انتخابات دستگاه‌های دولتی مکلف شده اند امکانات خود را به صورت برابر و با برنامه ریزی "ستاد بررسی تبلیغات انتخابات" در خدمت تبلیغات انتخاباتی نامزد‌ها قرار دهند.

وی از دیگر ویژگی‌های این دوره از انتخابات به تخصیص شبکه های تلویزیونی برای معرفی نامزدهای انتخاباتی در هر حوزه انتخابیه اشاره کرد و افزود: با این تمهید نامزدهای با توان مالی اندک هم می توانند خود را به جامعه معرفی کنند.

حسن ناهیدی اظهار داشت: احزاب با معرفی نامزدها در انتخابات در سرنوشت جامعه مشارکت داشته باشند چون ثمره رای آنها ماندگاری فراوانی در جامعه‌ دارد و بعضی از قوانین مصوب مجلس ده ها سال در جامعه جاری و ساری است.

ناهیدی افزود: احزاب هم باید صاحب‌نظر و هم صاحب نقش باشند و در سایر موضوعات نیز با آنها نشست های مشورتی خواهیم داشت.

در این نشست فعالین احزاب استان نیز اظهار نظر کردند و بر مشارکت حداکثری در انتخابات تاکید کردند.

دبیر استانی انجمن اسلامی معلمان ایران نیز در این نشست ضمن تاکید بر نشاط سیاسی در جامعه‌، حضور پررنگ در انتخابات را موجب قطع طمع دشمن خواند.

وی افزود: در قضیه جنایات اسرائیل در غزه آحاد مردم ایران، رژیم اسرائیل را محکوم کردند در انتخابات نیز همه با هم باید حضور داشته باشیم.

دبیر کانون دانشگاهیان نیز در این جلسه ضمن اینکه خواستار استفاده‌ از ظرفیت حضور احزاب در صدا و سیما و تبیین دیدگاه ها شد، جهاد تبیین و بیان نقاط قوت نظام و انقلاب و دستاوردها را برای نسل جوان مایه امید توصیف کرد.

دبیر کانون تربیت اسلامی معلمان نیز در این نشست به رفع بسیاری از مشکلات در حوزه آموزش و پرورش و افزایش رضایتمندی‌ها با اجرای طرح رتبه‌بندی معلمان اشاره کرد و افزود معلمین در هیئت‌های اجرایی و هیئت نظارت حضور دارند و نقش آفرینی می‌کنند.

وی مدارس را آماده پذیرش شعب اخذ رای خواند و افزود همه آموزش و پرورش در خدمت برگزاری پروژه بزرگ انتخابات است.

وی ۲۰۰۰ معلم رسمی و ۱۹۳ هزار دانش آموز استان را مورد توجه قرار داد و خواستار حضور صدا و سیمای استان در مدارس و در میان دانش آموزان و معلمان برای تولید محتواهای متناسب با انتخابات شد.

دبیر استانی جامعه اسلامی مهندسان نیز گفت اشغال صندلی مجلس با وعده و وعیدها زیبنده نیست و مردم باید بتوانند از جریانی که این فرد را به مجلس فرستاده مطالبه کنند.

وی ادامه داد یک نماینده به تنهایی نمی‌تواند حجم زیادی از موضوعات جامعه را رسیدگی کند و مردم باید به تیمی که نماینده معرفی می‌کند نیز توجه کنند و لازم است احزاب نیز برای نامزدهای خود برنامه داشته باشند.

وی افزود خراسان شمالی می‌تواند با انتخاب درست، استان را به تراز ۱۰ استان برتر برساند. دبیر حزب جمهوریت در این جلسه بر نشست‌های مشترک احزاب و طرح موضوعات اختلافی بین یکدیگر اشاره کرد و افزود نقش احزاب باید فراتر از چیزی باشد که الان است و نقش نماینده نیز باید فراتر از آن باشد که افراد را در مناسب منصوب کند.

وی از رویه استانداری خراسان شمالی در این دوره به دلیل اینکه توانسته است توازن و تعادلی در تعامل با احزاب ایجاد کند قدردانی کرد.

نماینده جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی نیز گفت احزاب باید برای انتخاب اصلح به صورت هدفمند همراهی کنند و اهداف همه احزاب تامین منافع عامه باشد و نه منافع حزب.

دبیر مجمع نیروهای خط امام استان نیز با بیان اینکه احزاب در استان فعال‌تر از گذشته هستند افزود باید آحاد مردم تلاش کنند همانگونه که در دفاع مقدس کنار هم بودیم در دفاع از مبانی انقلاب و در صحنه انتخابات نیز کنار هم باشیم.

وی دغدغه حزبش را حضور مردم در انتخابات خواند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار