تقاضای دریافت مجوز برای حزب مجمع زنان اصلاح‌طلب تهران

تهران (پانا) - سرپرست دفتر امور سیاسی وزارت کشور از بررسی و تصویب سه تقاضای تشکل‌های استانی در نشست امروز کمیسیون ماده ۱۰ احزاب خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۵۲۲۸۲
لینک کوتاه کپی شد
تقاضای دریافت مجوز برای حزب مجمع زنان اصلاح‌طلب تهران

به گزارش روابط عمومی وزارت کشور ، حمزه امرایی روز دوشنبه در نشست خبری درباره آخرین مصوبات یازدهمین جلسه کمیسیون ماده ۱۰ نحوه فعالیت احزاب و گروه‌های سیاسی گفت: در این جلسه تقاضای تاسیس مجمع دانش آموختگان نواندیش استان بوشهر بررسی شد و اساسنامه و مرامنامه آن مورد تایید قرار گرفت و به مجمع عمومی اعلام می‌کنیم که طبق قانون برای دریافت صدور پروانه اقدام کنند.

سرپرست دفتر امور سیاسی وزارت کشور افزود: دومین دستور کاری امروز بررسی تقاضای صدور پروانه حزب اسلامی کار و کرامت استان لرستان بود که مورد تایید کمیسیون قرار گرفت و اصلاحاتی در مرامنامه آن صورت گرفت.

امرایی بیان کرد: سومین دستور تقاضای صدور پروانه فعالیت مجمع ایثارگران متحد پایدار استان اردبیل بود که مورد تایید قرار گرفت.

وی افزود: علاوه بر این در نشست امروز گزارش مجمع عمومی و انتخابات شورای مرکزی حزب وحدت و ایران اسلامی مطرح و مقرر شد مطابق ماده ۱۱ اساسنامه حزب و با توجه به قانون احزاب اصلاح شده و مجمع عمومی مطابق آن برگزار شود.

سرپرست دفتر امور سیاسی وزارت کشور بیان کرد: گزارش مجمع عمومی و مرامنامه کانون زندانیان سیاسی مسلمان قبل از انقلاب هم با اصلاحاتی در متن اساسنامه مورد تایید کمیسون قرار گرفت.

وی افزود: گزارش مجمع عمومی کانون همبستگی فرهنگیان ایران اسلامی در جلسه مطرح و قرار شد جلسه ای با حضور نماینده احزاب در کمیسون و نماینده حزب برگزار شده و مرامنامه و اساسنامه آن بررسی و نتیجه به کمیسیون اعلام شود.

امرایی افزود: همچنین گزارش مجمع عمومی انجمن آشوریان تهران در جلسه مطرح و موضوع عدم احراز یکی از اعضای هیات مدیره انجمن را تصویب کرد و این موضوع را به آنها اعلام می‌کنیم.

سرپرست دفتر امور سیاسی وزارت کشور یادآورشد: طبق ماده ۱۱ قانون احزاب بررسی مسوولان شعب استان در کمیسیون ماده ۱۰ باید بررسی شود و بر این اساس امروز در کمیسیون گزارش چند شعبه استانی از جمله کانون جمعی از زندانیان سیاسی مسلمان قبل از پیروزی انقلاب در استان اردبیل داشتیم که شرایط مسوول این حزب بررسی و مورد تایید قرار گرفت.

به گفته امرایی در نشست امروز همچنین تقاضای جامعه اسلامی مدیران شعبه استان بوشهر، شعبه استانی حزب همدلی تحول خواه و شعبه استانی خانه پرستار در استان اصفهان مورد بررسی قرار گرفت و تصویب شد.

وی افزود: در جلسه امروز تقاضا برای حزب در شرف دریافت مجوز فعالیت مجمع زنان اصلاح طلب استان تهران را داشتیم که کمیسیون مقرر کرد تا پایان سال جاری مجمع عمومی طبق ضوابط برگزار شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار