اجرای پروژه فرهنگی، ورزشی، هنری با محوریت کانون‌های فرهنگی و تربیتی درمدارس اردبیل

اردبیل (پانا) - مدیر سازمان دانش‌آموزی اردبیل از اجرای پروژه فوق العاده فرهنگی، ورزشی، هنری و اجتماعی با محوریت کانون‌های فرهنگی و تربیتی درمدارس منتخب ویژه دختران این استان خبر داد.

کد مطلب: ۱۴۲۶۷۷۲
لینک کوتاه کپی شد
اجرای پروژه فرهنگی، ورزشی، هنری با محوریت کانون‌های فرهنگی و تربیتی درمدارس اردبیل

علی نعیمی، مدیر سازمان دانش آموزی اردبیل در حاشیه برگزاری کارگاه توجیهی مدیران کانون های فرهنگی و تربیتی و مدیران مدارس منتخب دختران این استان در خصوص روند اجرای پروژه فوق العاده فرهنگی، ورزشی، هنری و اجتماعی کانون‌های فرهنگی تربیتی، اظهار کرد: اجرای این طرح که با حمایت وزارت کشور و استانداری‌ ها و با محوریت کانون‌های فرهنگی تربیتی با مشارکت معاونت پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش و سازمان دانش آموزی این استان برگزار می‌شود، فرصت مناسبی است تا دانش آموزان به کسب مهارت پرداخته و از این مهارت‌ها برای زندگی بهتر استفاده کنند.

وی گفت: این طرح در ۶ باب "کانون فرهنگی و تربیتی" و ۱۵باب "کانون مدرسه"منتخب ویژه دخترانه با ضریب محرومیت ۶ تا ۹و با شرکت ۵۰۰۰ دانش آموز در سطح این استان برگزار می‌شود.

مدیر سازمان دانش آموزی استان، افزود: در این طرح دانش آموزان ضمن حضور در کلاس‌های مهارتی رایگان، از برنامه‌های متنوع ورزشی، فرهنگی، هنری و اردویی بهره مند خواهند شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار