معاون پرورشی وفرهنگی اداره کل آموزش وپرورش اردبیل:

رسالت اصلی سازمان دانش‌آموزی در راستای رسیدن به حیات طیبه است

اردبیل (پانا) - معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش وپرورش اردبیل گفت رسالت اصلی سازمان دانش‌آموزی در راستای رسیدن به حیات طیبه است.

کد مطلب: ۱۳۶۹۷۰۷
لینک کوتاه کپی شد
رسالت اصلی سازمان دانش‌آموزی در راستای رسیدن به حیات طیبه است

غفور حضوری، معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش اردبیل در جلسه هماهنگی گرامیداشت سالروز تاسیس سازمان دانش آموزی که در محل سازمان دانش آموزی این استان برگزار شده بود، اظهار کرد: سازمان دانش آموزی در راستای تحقق سند تحول بنیادین وزارت آموزش و پرورش حرکت می کند و نتیجه این سند هم رسیدن به حیات طیبه است.

وی مراتب حیات طیبه را شامل خودشناسی، خدا شناسی و شناخت مخلوقات عنوان کرد و افزود: سعادت دنیوی و اخروی، استقلال طلبی، عزت خواهی، سبک زندگی با معیار اسلامی، عدالت خواهی از ویژگی‌های حیات طیبه است.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان توجه به مسایل امور تربیتی و آموزشی دانش آموزان را از مهمترین رسالت های آموزش و پرورش دانست و گفت: تربیت، مهمترین رسالت آموزش و پرورش رسمی کشور است.

حضوری دانش آموزان را از اصلی ترین مسیرهای مشارکت پذیری در آموزش و پرورش دانست و افزود: باید در اجرای کلیه برنامه ها در حوزه تربیتی ، موضوع مدرسه محوری، نحوه مشارکت پذیری متربیان ونیز میزان اثر بخشی آن مدنظر قرارگیرد.

علی نعیمی، سرپرست سازمان دانش آموزی استان نیز ضمن ارائه گزارشی از فعالیت‌های این سازمان، در خصوص برنامه های گرامیداشت سالروز تاسیس سازمان دانش آموزی به تفصیل سخن گفت.

در ادامه جلسه هر یک از اعضا نکته نظرات و دیدگاه‌های خود را در خصوص موارد مطروحه بیان کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار