جمعه‌ها با «رویدادهای هفته» در رادیو ایران

تهران (پانا) - برنامه «رویدادهای هفته» جمعه‌ها ساعت14:30 از رادیو ایران تقدیم می‌شود.

کد مطلب: ۱۴۲۶۵۰۳
لینک کوتاه کپی شد
جمعه‌ها با «رویدادهای هفته» در رادیو ایران

به گزارش شبکه رادیویی ایران، برنامه «رویدادهای هفته» مجله ای صوتی ست با بخش های متنوع که تلاش دارد مهمترین رویدادهای هفته را در نگاهی تحلیلی مورد واکاوی قرار دهد.

ریحانه بیرامی تهیه کننده برنامه «رویدادهای هفته» بیان کرد: این برنامه علاوه بر نگاه به تحولات داخلی که تحت عنوان «شاخص» ارائه می شود، در عرصه منطقه ای و بین المللی و دفاع از مردم فلسطین هم مهمترین اخبار و رویدادها را در بخش «انعکاس» رصد می کند و با ارائه مولفه های مورد بحث، تحلیلی عمیق ارائه خواهد داد.

وی ادامه داد: در بخش «ایران در رسانه ها» پنجره ای باز خواهد شد تا مهمترین عناوین در رسانه های جهان در مورد ایران به تصویر کشیده شود و در بخش «گزارش هفته» موضوعات مهم در عرصه داخلی و گاهی موضوعات تاثیرگذار در عرصه بین المللی برای شناخت مخاطب تهیه می شود.
این تهیه کننده رادیویی تصریح کرد: در بخش «از اون نظر» نگاهی طنازانه و منتقدانه به موضوعات مهم خبری داخلی خواهیم داشت و در بخش «زرشک طلایی» هم به اظهار نظرهای سیاست مداران در غرب و همچنین خبرهای خارجی و گفته ها و شنیده ها در «آنسوی مرزها» به صورت طنازانه پرداخته می شود

گفتنی است برنامه «رویدادهای هفته» به تیهه کنندگی ریحانه بیرامی و اجرای بتول نجفی و رضا فرخی جمعه ها ساعت 14:30 از رادیو ایران پخش می شود

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار