گرامیداشت بزرگ مرد کوچک در رادیو ایران

تهران (پانا) - رادیو ایران به مناسبت «روز نوجوان» در برنامه‌های مختلف این شبکه رادیویی به این مناسبت می‌پردازد.

کد مطلب: ۱۴۱۶۲۶۱
لینک کوتاه کپی شد
گرامیداشت بزرگ مرد کوچک در رادیو ایران

به گزارش شبکه رادیویی ایران، هشتم آبان ماه سالروز شهادت محمدحسین فهمیده نوجوان ۱۳ ساله‌ای است که در دوران دفاع مقدس به شهادت رسید، به همین مناسبت این روز به عنوان روز «نوجوان و بسیج دانش آموزی» نامگذاری شده است.

برنامه صبح گاهی «سلام صبح بخیر» که از شنبه تا پنج شنبه ساعت 6:15 روانه آنتن رادیو ایران می‌شود، دوشنبه 8 آبان به روز نوجوان می پردازد. «سلام صبح بخیر» این هفته به تهیه کنندگی حسین معصومی و اجرای آرش احمدی تقدیم می شود.

برنامه «خانه و خانواده» در این روز از اهمیت نوجوانی و ارتباط مناسب والدین با نوجوان می‌گوید. «خانه و خانواده» این هفته به تهیه کنندگی زینب برومند و اجرای فاطمه آل عباس از شنبه تا چهارشنبه ساعت 9:00 تقدیم مخاطبان می شود.

برنامه «پلاک هشت» در سالروز شهادت حسین فهمیده، در بخشی از برنامه با پدر و مادر این شهید گفت و گو می‌کند. «پلاک هشت» این هفته به تهیه کنندگی سیما پاتیمار و اجرای حمیدرضا رضایی از شنبه تا چهارشنبه ساعت 12:10 به روی آنتن رادیو ایران می رود.

ویژه برنامه «بزرگ مرد کوچک» به تهیه کنندگی زهرا قائدی به طور خاص به ویژگی‌های نوجوان بسیجی حسین فهمیده می‌پردازد. این برنامه ساعت 13:30 پخش می‌شود.

برنامه «باغ هنر» به مناسبت این روز در بخشی از برنامه به مروز آثار کار شده در حوزه نوجوان می پردازد. «باغ هنر» این هفته به تهیه‌کنندگی عبدالله علایی و اجرای شهاب شهرزاد از شنبه تا چهارشنبه ساعت 16:00 تقدیم مخاطبان رادیو ایران می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار