نماینده مجلس شورای اسلامی:

دانش آموزان اهل قلم باید مظلومیت غزه را به تصویر بکشند

تهران (پانا) - نماینده مجلس شورای اسلامی، به مناسبت هفته کتاب عنوان کرد دانش‌آموزان اهل قلم باید مظلومیت غزه را به تصویر بکشند.

کد مطلب: ۱۴۲۶۳۶۸
لینک کوتاه کپی شد
دانش آموزان اهل قلم باید مظلومیت غزه را به تصویر بکشند

زهره الهیان، نماینده مجلس شورای اسلامی به مناسبت هفته کتاب درباره مظلومیت مردمان غزه در گفت و گو با پانا عنوان کرد: دانش آموزان اهل قلم باید به سمت ثبت مظلومیتِ کودکان غزه، زنان فلسطینی، بیماران و جنایاتی که در بیمارستان های غزه اتفاق افتاده است بروند. آنها باید این مظلومیت ها را با قلم شیوا و زیبایی که دارند به تصویر بکشند. در این باب قول حمایت ویژه به دانش آموزان اهل قلم را می دهم.

وی ادامه داد: در واقع کتاب و شعر نماد فرهنگ ما هستند که در مسیر تمدن اسلامی نقش بسیار ویژه ای را ایفا کرده و می کند. ما آمادگی حمایت از رفع مشکلات و گره هایی که ممکن است در این مسیر عزیزان نوجوان و جوان با آن روبرو شوند را داریم و در حد توان و از دستگاه های مربوطه درخواست می کنیم که این حمایت را از این حرکت مردمی و خودجوش داشته باشند.

الهیان گفت: نوجوانان با همراهی بیش از حد فضای مجازی تعداد زیادی از مهارت های زندگی را از دست می دهند، چرا که با ادامه دادن این روند، مغز مهارت ها و کارکردها را از بین می برد، اما طرح آموزش نویسندگی و چاپ کتاب برای کودکان دهه ۸۰ و ۹۰ که موسسه رهنمای اهل قلم راه اندازی کرده است کاری بسیار مفید و ارزشمند بوده زیرا از برخی آسیب هایی که ممکن است به دانش آموزان وارد شود جلوگیری می کند.

وی در پایان مجدد به حمایت مجلس شورای اسلامی از دانش آموزان اهل قلم تاکید کرد.

دانش آموز خبرنگار: سارا بتولی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار