اداره کل ورزش و جوانان استان سیستان و بلوچستان برگزار کرد؛

مسابقات قهرمانی کشوری کیک جیتسو (WMMAF)

تهران (پانا) - مسابقات قهرمانی کشوری کیک جیتسو (WMMAF) به میزبانی استان سیستان و بلوچستان در دانشگاه علوم پزشکی زاهدان، مجموعه ورزشی ولایت برگزار شد.

کد مطلب: ۱۴۲۶۱۸۴
لینک کوتاه کپی شد
مسابقات قهرمانی کشوری کیک جیتسو (WMMAF)

در مسابقه مسابقات قهرمانی کشوری کیک جیتسو (WMMAF) شاگردان تیم جگوار با مربیگری وحید شرفی از منطقه ۱۳ و ۱۴ تهران خوش درخشیدند و بر این اساس، طاها محمد حسینی کمربند طلایی تک بازی در وزن ۵۶ کیلوگرم در رده سنی جوانان و محمد نیکان مظفری کمربند طلایی تک بازی در وزن ۷۰ کلیوگرم در رده سنی جوانان را دریافت کردند.

در مسابقات جدولی، ایلیا فرجی در رده سنی نوجوانان وزن ۵۶ کیلوگرم و امیر محمد خدادادی در رده سنی جوانان وزن ۷۸ کیلوگرم مدال طلا را از آن خود کردند و همچنین طاها محمد حسینی در وزن ۵۶ کیلوگرم و محمد نیکان مظفری در وزن ۷۰ کیلوگرم در رده سنی جوانان مدال نقره را کسب کردند و در ادامه سید محمد مهدی سید صالحی نیز در وزن ۷۸ کیلوگرم در رده سنی نوجوانان موفق به کسب مدال برنز این دوره از مسابقات شد.

شایان ذکر است در این مسابقه بازیکنان این گروه به همراه سایر بازیکنان اعزامی از استان تهران به صورت گروهی و در قالب تیم اعزام شده از طرف استان تهران موفق به کسب مقام دوم کشور شدند.

خبرنگار دانش آموز: مهرنوش مهبد مقدم

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار