مولف کتاب درس هدیه‌های آسمان:

مدارس، موثرترین نهاد آموزشی در تربیت دینی دانش‌آموزان محسوب می‌شوند

کرج (پانا) - مولف کتاب درس هدیه‌های آسمان در آیین افتتاحیه دبیرخانه کشوری این درس در استان البرز گفت یکی از اساسی‌ترین محورهای رسالت انبیا تربیت دینی صحیح مردم بوده است و در این راستا مدارس، موثرترین نهاد آموزشی در تربیت دینی دانش‌آموزان محسوب می‌شوند.

کد مطلب: ۱۴۲۵۶۰۳
لینک کوتاه کپی شد
مدارس، موثرترین نهاد آموزشی در تربیت دینی دانش‌آموزان محسوب می‌شوند

سید سجاد طباطبایی، مولف درس هدیه های آسمانی عنوان کرد: هدف از آموزش دین تنها افزایش معلومات دینی دانش آموزان نیست، بلکه هدف اصلی پرورش ایمان و نیل به تربیت دینی و الهی است.

وی اضافه کرد: درس هدیه های آسمان درسی است که می‌تواند آموزه‌های دینی و سبک زندگی ایرانی- اسلامی را به دانش آموزان انتقال دهد و شگفتی استفاده از روش‌های خلاق در آموزش این درس در ارتقای سلامت روان و کاهش آسیب های اجتماعی غیرقابل انکار است.

طباطبایی ادامه داد: در اجرای راهبردهای این دبیرخانه، از تمامی ظرفیت‌ها به ویژه دانش آموزان و آموزگاران استفاده خواهد شد، چرا که تقویت محتوای آموزشی این درس زمینه‌ای برای به فعلیت رساندن استعدادهای دانش آموزان خواهد بود.

مولف کتاب درس هدیه های آسمان اظهار کرد: امیدواریم آموزگاران ما در مدارس نیز نسبت به استفاده از تمامی ظرفیت‌ها در آموزش این درس اهتمام داشته و شاهد پرورش نسلی با رویکرد تمام ساحتی باشیم.

قابل ذکر است استان البرز از سوی معاونت آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش به عنوان دبیرخانه کشوری درس هدیه‌های آسمان معرفی و فعالیت خود را آغاز کرد.

خبرنگار: الناز فخری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار