رییس کتابخانه‌های عمومی بابلسر:

پیشرفت هر کشوری با مطالعه، تحقیق و پژوهش صورت می‌گیرد

بابلسر (پانا) - رییس کتابخانه‌های عمومی شهرستان بابلسر پیشرفت و توسعه هر کشوری را در گروی مطالعه، تحقیق و پژوهش دانست.

کد مطلب: ۱۴۲۵۳۴۲
لینک کوتاه کپی شد
پیشرفت هر کشوری با مطالعه، تحقیق و پژوهش صورت می‌گیرد

«ندا داننده» ضمن تبریک هفته کتاب و کتابخوانی گفت: سی و یکمین دوره کتاب و کتابخوانی را به همه‌ی دوست‌داران کتاب تبریک عرض می‌کنم.

وی در ادامه افزود:کسی که کتاب می‌خواند دانا‌تر است و دایره‌ لغات گسترده‌تری دارد که سبب تأثیرگذار بودن او در جامعه می‌شود.

داننده با بیان تاثیر دانش آموزان کتابخوان بر روی دوستان بخصوص گروه همسالان گفت: یک دانش آموز کتابخوان قطعا می‌تواند بر روی دوستان خود تأثیر به سزایی بگذارد و آنها را نیز مثل خود کتابخوان کند.

وی خاطرنشان کرد: پیشرفت هر کشوری با مطالعه و تحقیق و پژوهش صورت می‌گیرد که قطعا با شعاری که امسال داده شده است به آن نتیجه مطلوب خواهیم رسید.

داننده نقل قول کرد: وقتی یک دانش آموز دانا و کتابخوان بحث و گفت و گو می‌کند؛ باید در مورد موضوع اطلاعات داشته باشد در نتیجه کتاب می‌خواند، اطلاعات کسب می‌کند و منبع را یادآوری می‌کند که این موضوع این امکان را برای ما فراهم می‌کند تا بتوانیم دیگران را با کتاب و کتابخوانی آشنا کنیم و نظر دیگران را به اینکه «همه موضوعات نیازمند مطالعه است» جلب کنیم.

رییس کتابخانه های عمومی شهرستان بابلسر در پایان اذعان کرد: الان متاسفانه اطلاعات زیاد و در بعضی موارد غلط در دسترس قرار می‌گیرد به همین منظور رسالت کتابداران و دانش آموزان کتابخوان بیشتر خواهد بود، چون ما باید با دلیل، مدرک و سند صحبت کنیم.

دانش آموز خبرنگار آرشین گودرزی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار