مشعل المپیاد درون مدرسه ای در شهرستان فارسان روشن شد / فیلم

فارسان(پانا)_مراسم افتتاح المپیاد درون مدرسه ای در شهرستان فارسان، دبیرستان دکتر سلطانی با حضور پرشور دانش آموزان و مسئولان آموزش و پرورش این شهرستان برگزار شد.

کد مطلب: ۱۴۲۵۱۴۲
لینک کوتاه کپی شد
مشعل المپیاد درون مدرسه ای در شهرستان فارسان روشن شد / فیلم

در این برنامه که با هدف ترویج فرهنگ ورزش،تقویت آمادگی جسمانی دانش آموزان و مشارکت دانش آموزان در امور ورزشی برگزار شد؛ دانش آموزان با برپایی رژه تیم ها و اجرای حرکات ورزشی مختلف از جمله ایروبیک،بوکس،کاراته،تکواندو و ... فضای مهیج و پر شوری را بر برنامه حاکم کردند.

ایوب رستمی ،معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش شهرستان فارسان در این برنامه ضمن اشاره به اهمیت ورزش افزود: ما در سطح شهرستان دانش آموزان مستعد بسیاری در حیطه ورزش داریم که توانسته اند در رشته های مختلف از جمله فوتسال،بسکتبال،بوکس و... در سطح ملی و فراملی افتخار آفرینی کنند. مسابقات ورزشی اصلی ترین راه برای کشف استعداد های ورزشی دانش آموزی است. دانش آموزان گنجینه های نفسی از توانمندی هستند و ما باید با فراهم کردن امکانات و تمهیدات لازم راه را برای پرورش استعداد های آنها هموار کنیم.

در پایان این برنامه نیز از دانش آموز ورزشکار دبیرستان نمونه دولتی دکترسلطانی،نرگس قائد امینی که توانست مقام اول فستیوال جهانی ترکیه را در رشته بوکس کسب کند تقدیر شد.

دانش آموز خبرنگار:حکیمه علیخانی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار