هادی زمانی نژاد :

توسعه و پیشرفت آینده کشور در گرو پرورش دانش آموزان سالم اتفاق می افتد

تهران (پانا) - مدیر آموزش و پرورش منطقه ۴ با بیان اینکه جشنواره سفیران سلامت به عنوان یکی از طرح های مهم و محوری در ارتقا سلامت دانش آموزان نقش موثری دارد، توسعه و پیشرفت آینده کشور را در گرو پرورش دانش آموزان سالم دانست.

کد مطلب: ۱۴۲۵۰۷۹
لینک کوتاه کپی شد
توسعه و پیشرفت آینده کشور در گرو پرورش دانش آموزان سالم اتفاق می افتد

آیین افتتاحیه استانی جشنواره سفیران سلامت با حضوراعظم گودرزی مدیرکل دفتر سلامت و تندرستی وزارت آموزش و پرورش، علیرضا گیلانی معاون تربیت بدنی و سلامت، هما حاجتی رییس اداره سلامت و تندرستی آموزش و پرورش شهر تهران، هادی زمانی نژاد مدیر آموزش و پرورش منطقه ۴ شهر تهران، سید جواد فیاضی معاون پرورشی و تربیت بدنی منطقه ۴، در دبستان شهید سلیمانی برگزار شد.

هادی زمانی نژاد، مدیر آموزش و پرورش منطقه ۴ با بیان اینکه توسعه و پیشرفت در آینده کشور از طریق دانش آموزان سالم اتفاق می افتد اظهار داشت: طرح سفیران سلامت به‌عنوان یکی از طرح‌های مهم و محوری می تواند نقش مهمی در ارتقای سلامت دانش آموزان داشته باشد.سفیران سلامت پیام‌رسان آموزه‌های سلامت به دانش آموزان و خانواده ها هستند.در سند تحول بنیادین به عنوان نقشه راه در آموزش و پرورش، به ارتقای سلامت جسمی و روحی در دانش آموزان تاکید ویژه ای شده است.

وی ادامه داد: ارتقای سلامت دانش‌آموزان یک نوع سرمایه‌گذاری برای نسل‌های آینده است. طرح سفیران سلامت روشی بسیار موثر برای تشویق و حمایت دانش‌آموزان در جهت پیشرفت سواد سلامت آنها است که از طریق تعامل و مشارکت، فرصت ارزشمند و مؤثری را برای کسب آگاهی‌های لازم در موضوعات مختلف زیستی و بدنی فراهم می‌کند. طرح سفیران سلامت دانش‌آموزی مهم ترین طرح در راستای ارتقای سواد سلامت دانش آموزان است. هر دانش آموز پیش از آنکه بعنوان سفر سلامت در مدرسه فعالیت کند باید ابتدا به عوامل موثر در سلامت جسمی و روحی خود آگاهی پیدا کند و سپس آموزه ها و مطالب را به سایر دانش آموزان و گروه همسالان منتقل کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار