مدیرکل قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش خبر داد:

مشارکت بیش از ۵۰ هزار نمازیار در سامانه نورینو

تهران (پانا) - مدیرکل قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش گفت در سامانه «نورینو» تاکنون بیش از ۵۰ هزار نمازیار که غالبا از والدین دانش‌آموزان هستند در فرآیند نماز مدارس مشارکت داشته‌اند.

کد مطلب: ۱۴۲۴۸۵۹
لینک کوتاه کپی شد
مشارکت بیش از ۵۰ هزار نمازیار در سامانه نورینو

میکائیل باقری در جلسه کمیته علمی سی‌امین اجلاس سراسری نماز با عنوان «نماز نسل نو با رویکرد مدرسه، مسجد و دانشگاه» اظهار کرد: باید سعی کنیم مشکلات فراروی اقامه نماز شناسایی شوند و سپس برای آنان نقشه راه احصا و ترسیم شود تا از مجموعه مشکلات و چالش‌ها بیرون آییم؛ در این راستا نیاز داریم نظرات کارشناسان را دریافت کنیم.

وی افزود: با همت همکاران در معاونت نماز، مجموعه خروجی‌ها را برای ترسیم یک نقشه راه جمع‌آوری می‌کنیم تا مسیر هموار شود.

به گفته باقری، سی‌امین اجلاس سراسری نماز در زنجان و در نیمه دوم آذر امسال برگزار می‌شود.

مدیرکل قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش گفت: اجلاس سی‌ام کاملا متفاوت و متحول خواهد بود؛ لذا باید مجموعه مشکلات روبه‌روی اقامه نماز را شناسایی و برای حل آنان تدبیر کنیم.

وی اعلام کرد: در سامانه نورینو تاکنون بیش از ۲۶ هزار دانش‌آموز، فایل صوتی نماز خود را بارگذاری کرده‌اند و بیش از ۵۰ هزار نمازیار که غالبا از والدین دانش‌آموزان هستند در فرآیند نماز مدارس مشارکت داشته‌اند.

روسای ادارات قرآن، عترت و نماز، روسای ادارات مدارس غیردولتی و مشارکت‌های مردمی و مدیران ستاد اقامه نماز استان‌ها به صورت برخط در این جلسه حضور داشتند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار