تقویت بنیه اعتقادی دانش‌آموزان یک ضرورت است

اردبیل (پانا) - مدیر کل آموزش و پرورش اردبیل گفت تقویت بنیه اعتقادی دانش‌آموزان، تربیت دینی و نیز توسعه و ترویج فرهنگ اسلامی یک امرضروری است.

کد مطلب: ۱۴۲۴۴۸۷
لینک کوتاه کپی شد
تقویت بنیه اعتقادی دانش‌آموزان یک ضرورت است

کلام اله صفری ،مدیر کل آموزش و پرورش اردبیل، در جلسه شورای قرآن، عترت و نماز آموزش و پرورش این استان تعامل و مشارکت نهادهای فرهنگی همسو را در راستای توسعه فرهنگ قرآنی، عترت و نماز با اهمیت دانست و اظهار کرد: تقویت بنیه اعتقادی دانش آموزان، تربیت دینی و نیز توسعه و ترویج فرهنگ اسلامی ضروری بوده و در این راستا تربیت دینی کودکان، نوجوانان و جوانان متضمن جامعه سالم خواهد بود.

وی گفت: دشمنان نظام و انقلاب با اسباب و ابزار مختلف در صدد تسخیر ذهن دانش آموزان هستند و وظیفه ما صیانت از دستاوردهای فرهنگی و معنوی انقلاب و انتقال آن به نسل دانش آموزان است.

صفری با اشاره به اقدامات آموزش و پرورش در زمینه فعالیت های فرهنگی و قرآنی، تصریح کرد: با وجود کارهای بزرگی که در این زمینه ها در آموزش و پرورش انجام شده، باز هم لازم است با همکاری و همیاری سایر نهادها و ارگان ها مانند سپاه استان، تبلیغات اسلامی، حوزه علمیه، فرهنگ و ارشاد اسلامی و ... اقدامات شایسته تر و گسترده تری در جهت توسعه و ترویج فرهنگ قرآن و نماز و سایر رویدادهای فرهنگی انجام شود.

غفور حضوری ،معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان نیز ضمن اشاره به برنامه فراگیر پرورشی با اهداف ایمان، امید، نشاط، هویت و خردورزی و حجم برنامه های تربیتی در مدارس، تحول اهداف مذکور را در گرو همکاری نهادهای فرهنگی برشمرد.

وی ضمن بیان دستورات جلسه، برگزاری جلسه حاضر را فرصت مناسب جهت تبیین اهداف کلان آموزش و پرورش جهت اجرا در سطح مدارس استان اعلام کرد.

در این جلسه پس از بحث وتبادل نظر مقرر شد دستگاه های فرهنگی استان همکاری لازم را با اداره کل آموزش و پرورش در اجرای برنامه های تربیتی داشته باشند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار