مدیر آموزش و پرورش منطقه۳:

آثار حضور شهدا در زندگی ما ساری و جاری است

تهران (پانا) - مدیر آموزش و پرورش منطقه ۳ در مراسم بدرقه دانش آموزان به اردوی راهیان نوربا اشاره به آیه شریفه «وَ لا تَحْسَبَنَّ الَّذینَ قُتِلُوا فی سَبیلِ اللهِ أَمْواتاً بَلْ أَحْیاءٌ عِنْدَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُون»، گفت آثار حضور شهدا در زندگی ما ساری و جاری است.

کد مطلب: ۱۴۲۴۳۶۰
لینک کوتاه کپی شد
آثار حضور شهدا در زندگی ما ساری و جاری است

سیدرضا میرزاده مدیر آموزش و پرورش منطقه۳، در مراسم بدرقه دانش آموزان این منطقه که عازم سفر معنوی راهیان نور شدند این خصوص گفت: این سفر، سفری خاص و ویژه است و بی تردید شما دانش آموزان عزیز دعوت شده شهدا هستید، چرا که به سرزمینی قدم می گذارید که میزبانش شهدا هستند.

وی، با اشاره به خیال پردازیهای دشمن در ابتدای جنگ تحمیلی بیان کرد: فرزندان این آب و خاک با قدی برافراشته و سینه ای ستبر در مقابل زیاده خواهی های دشمن ایستادند و آرامش و امنیت امروز کشور، مدیون ایثار، فداکاری و جانفشانی فرزندان ایران اسلامی است.

میرزاده با اشاره به داستان امضا شدن کارنامه فرزند شهید توسط پدرش و ذکر آیه شریفه «وَ لا تَحْسَبَنَّ الَّذینَ قُتِلُوا فی سَبیلِ اللهِ أَمْواتاً بَلْ أَحْیاءٌ عِنْدَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُون»گفت: آثار حضور شهدا در زندگی ما ساری و جاری است.

مدیر آموزش و پرورش منطقه۳ در ادامه افزود: شهدا آسمانی اند و با هیچ گروه سیاسی، اجتماعی و یا جناحی گره نمی خوردند زیرا در راه خدا و برای حفظ حریم کشور، جان عزیز خود را هدیه کردند.

وی با بیان اینکه، شما دانش آموزان با مطالعه زندگینامه شهدا می توانید با اندیشه و تفکر آنها آشنا شوید؛ پیشنهاد کرد که دانش آموزان در قالب دلنوشته حال و دریافت خود را از این سفر برای مدیریت منطقه بنویسند تا این دلنوشته با دیگران به اشتراک گذاشته شود و قطعا تاثیرات مثمر ثمری خواهد داشت.
میرزاده با محکوم کردن جنایت ضد بشری رژیم غاصب صهیونیستی گفت: جنایات این رژیم منحوس و جعلی دل همه ما را به درد آورد و امروز انسان های آزادیخواه جهان نیز این جنایات را محکوم کردند و در کنار مردم مظلوم غزه ایستاده اند.

مدیر آموزش و پرورش منطقه ۳در ادامه افزود: با همکاری برادران بسیج ناحیه شهید مفتح برنامه های متنوعی در این سفر معنوی برای شما دانش آموزان در نظر گرفته شده است که امیدوارم این سفر، سفری ایمن،همراه با ره توشه ای از معرفت برای دختران دانش آموز منطقه۳ باشد.

وی در ادامه سخنان خود گفت: تا کنون بیش از سیصد نفر از دانش آموزان دختر در قالب اردوی راهیان نور به مناطق عملیاتی دفاع مقدس اعزام شده اند و گروه اعزامی به مدت چهار روز از مناطق عملیاتی جنوب کشور ازجمله مناطق دهلاویه، طلائیه، شلمچه و اروند کنار بازدید می‌کنند.

میرزاده با بیان اینکه در کاروان راهیان نور، مربیان و راویان، تاریخ دوران طلایی دفاع مقدس را برای دانش آموزان تبیین می‌کنند گفت: تا پایان امسال در قالب کاروان‌های راهیان نور، دانش آموزان پسر هم به مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس اعزام می‌شوند.

گفتنی است در آیین بدرقه دانش آموزان به اردوی راهیان نور معاون ناحیه شهید مفتح، مسئول بسیج دانش آموزی منطقه ۳ و جمعی از اولیا دانش آموزان نیز حضور داشتند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار