رییس شورای اسلامی لاهیجان:

تعامل شورای اسلامی و انجمن اولیا و مربیان مدارس، پیشرفت دانش‌آموز را موجب می‌شود

اسکو (پانا) - رییس شورای اسلامی لاهیجان گفت همکاری سازنده شورای اسلامی با انجمن اولیا و والدین موجب پیشرفت هرچه بهتر نظام تعلیم و تربیت و شکوفایی فرزندان خواهد بود.

کد مطلب: ۱۴۲۳۵۵۷
لینک کوتاه کپی شد
تعامل شورای اسلامی و انجمن اولیا و مربیان مدارس، پیشرفت دانش‌آموز را موجب می‌شود

جلسه‌ای بین انجمن اولیا و مربیان و اعضای شورای اسلامی لاهیجان در کمیته فرهنگی آموزشی صورت گرفت.

علی حنفی گفت: برای پیشرفت مدارس، انجمن‌ اولیا و مربیان مدارس با انعکاس مشکلات مدارس به شورای اسلامی می‌توان تا حدودی مشکلات و وضعیت مدارس را بررسی کرد و به نتایج خوبی در آموزش رسید.

یکی از انجمن‌های حاضر در جلسه گفت: باید در مدارس فضای شاد و بانشاط برگزار کنیم و با ایجاد انگیزه برای دانش آموزان راه گشا و مشوق دانش آموزان باشیم.

وی در ادامه افزود: مسئله دیگر که در بعضی از مدارس مشاهده می‌شود کیفیت نامناسب آسفالت‌ها و زیرسازی مدارس است و از این رو مناسب نبودن آسفالت‌های جلوی مدارس رسیدگی لازم دارد.

عبدالله واحد عضو شورای اسلامی لاهیجان نیز در ادامه گفت: برای پیشرفت و شکوفایی فرزندان خود باید سرمایه‌گذاری کنیم و بهترین سرمایه‌گذاری در همین مدارس است.

وی افزود: باید با دعوت خیرین به مدارس و با دادن ایده‌ و خلاقیت‌ آنها را به سرمایه‌گذاری بر روی آینده سازان این مرز بوم تشویق کنیم.

وی خاطرنشان کرد: برای پیشرفت فرزندان خود باید از استادان کاربلد و متخصص استفاده کنیم زیرا آنها با پیشنهاد کردن طرح ها و ایده ها کمک بسزایی به آینده سازان جامعه خواهند کرد.

واحد در آخر از مشارکت صمیمانه انجمن‌های اولیا و والدین سپاسگزاری کرد و از آنها خواست که یار و یاور فرزندان باشند و در راه علم سرمایه‌گذاری کنند که بی شک نتیجه های عالی را در پی خواهد داشت.

دانش آموز خبرنگار: امیرعلی قادری لاهیجان

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار