معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش البرز خبر داد؛

اجرای آزمایشی نظام دوری در ۱۴ مدرسه ابتدایی استان البرز

کرج (پانا) - معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش البرز از اجرای آزمایشی نظام دوری در ۱۴ مدرسه ابتدایی این استان از اول مهر ماه خبر داد.

کد مطلب: ۱۴۲۳۰۶۰
لینک کوتاه کپی شد
اجرای آزمایشی نظام دوری در ۱۴ مدرسه ابتدایی استان البرز

سید محمود حسینی، معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان البرز گفت: استقرار نظام دوری به معنای همراهی معلم با دانش آموزان در چند پایه تحصیلی است و بر اساس سند تحول بنیادین وزارت آموزش و پرورش، این نظام برای سه پایه اول دوره ابتدایی اجرا می‌شود؛ بر این اساس معلمان کلاس اولی‌ها در پایه دوم و سوم ابتدایی نیز تدریس می‌کنند و دیگر معلم تغییر نمی‌کند، بلکه در تمام این سه پایه، یک معلم در کنار دانش آموزان حضور دارد.

وی افزود: از ابتدای مهر ماه امسال، ۱۴ مدرسه و ۱۸ کلاس درس به صورت آزمایشی آموزش خود را در قالب این طرح آغاز کرده‌اند و از سال ۱۴۰۳ نیز این طرح در تمامی مدارس به اجرا در خواهد آمد.

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان البرز تصریح کرد: در راستای آشنایی بیشتر آموزگاران، مدیران، رابطان مدارس ابتدایی و نیز معاونین آموزش ابتدایی مناطق و شهرستان‌های آموزش و پرورش استان البرز با این طرح، یک دوره ی آموزشی با حضور مدرسان برتر وزارتی در روزهای آتی برگزار خواهد شد.

قابل ذکر است آیین افتتاحیه این طرح در استان البرز با حضور نجفی معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش، بیست و هفتم آبان ماه برگزار خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار