مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک بهارستان عنوان کرد:

برگزاری جلسات مشاوره برای دانش‌آموزان موجب شکل‌گیری انقلابی در زندگی آن‌ها می‌شود

بهارستان یک (پانا) - مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک بهارستان در جلسه کمیته پیشگیری از آسیب های اجتماعی در مدارس، برگزاری جلسات مشاوره برای دانش‌آموزان را، موجب ایجاد انقلابی در زندگی آنها دانست.

کد مطلب: ۱۴۲۲۶۷۵
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری جلسات مشاوره برای دانش‌آموزان موجب شکل‌گیری انقلابی در زندگی آن‌ها می‌شود

کمیته پیشگیری از آسیب های اجتماعی، با حضور آیت اصلانی مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک بهارستان، مجتبی نقی‌زاده معاون پرورشی و تربیت بدنی و سایر مدیران و معاونین در سالن شهید درهم‌پور، برگزار شد.

آیت اصلانی در سخنان خود خاطر نشان کرد: برنامه ریزی از عوامل مهم برای دستیابی به هدف به شمار می‌رود؛ اگرچه امروزه بی برنامه بودن دانش‌آموزان سبب شده تا آنها سرگرم اهداف کوتاه مدت مانند بازی های کامپیوتری و فضای مجازی شده، و از اهداف اصلی و آینده‌ساز جا بمانند.

وی همچنین به اهمیت برگزاری جلسات آموزش خانواده و مشاوره برای دانش‌آموزان و والدین آنها اشاره کرد: برگزاری جلسات اگرچه برای ما افرادی که از بیرون به آن نگاه اجمالی می اندازیم، ساده به نظر برسد اما برگزاری این جلسات برای آن افراد موجب بروز انقلابی در زندگی و تحول رفتار و طرز فکر آنها می‌شود.

اصلانی همچنین در ادامه عنوان کرد: برگزاری این جلسات و حضور رابطین اسیب های اجتماعی در مدارس موجب حرکت بهتر ما در شناسایی مشکلات و مسائل مهم روز شده و باعث می‌شود در جهت درمان و حل این مشکلات، ضمن کیفیت‌بخشی به سلامت روان دانش‌آموزان و پیشرفت آنها، حرکت کنیم.

همچنین مجتبی نقی‌زاده در طول جلسه اظهار کرد: نقش رابطین اسیب های اجتماعی در مدارس از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است، زیرا آنها در درجه اول و جدا از مسئولیت های شخصی خودشان، در ارتباط با دانش‌آموزان هستند؛ بنابراین بهتر می‌توانند در حل این مشکلات پیش قدم شوند.

نقی‌زاده در پایان تاکید کرد: در قدم اول، رابطین آسیب های اجتماعی مدارس باید به وظایف خود آگاه شوند زیرا آنها با تشخیص این مشکلات و دادن اطلاعات به اداره و دریافت نیروی کمکی و مشاوره‌ای، حتی می‌توانند جان یک دانش‌آموز را نجات دهند؛ بنابراین، این مسئولیت علاوه بر مسئولیت های فردی آنها، یک وظیفه انسانی بالا محسوب می‌شود.

خبرنگار دانش‌آموز: ملیکا سرائی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار