ثبت نام 340 گروه در فصل دوم برنامه ایران سرود

تهران (پانا) - در راستای گسترش فعالیت و استقبال مخاطبان از برنامه ایران سرود در فصل دوم این برنامه تا کنون 340 گروه از نوجوانان کشور نام نویسی کرده اند.

کد مطلب: ۱۴۲۲۴۲۷
لینک کوتاه کپی شد
ثبت نام 340 گروه در فصل دوم برنامه ایران سرود

به گزارش روابط عمومی مرکز هنری رسانه ای نهضت؛ برنامه ایران سرود از جمله برنامه های شبکه دو سیما و شبکه امید در حوزه موسیقی و سرود است که از تیرماه سال جاری پخش خود را آغاز کرده است. این برنامه به سراغ گروه‌های سرود در شهرهای مختلف می‌رود و با اجرای هر سرود ضمن معرفی فرهنگ هر شهر به معرفی گروه‌های فعال در این حوزه نیز می‌پردازد.

در راستای گسترش فعالیت و استقبال مخاطبان از برنامه ایران سرود ، این برنامه از شبکه های افق و پویا به لیست پخش این شبکه ها اضافه خواهد شد ، تا کنون ضبط 35 گروه برای پخش برنامه ایران سرود در ساعت های 15:45 و 21:45 از شبکه دو و شبکه امید انجام شده است.

گفتنی است نوجوان بسیاری از سراسر کشور از جمله شهرهای قم سمنان اصفهان خوزستان لرستان مازندران گرگان فارس برای شرکت در برنامه ایران سرود ثبت نام کرده اند که در فصل دوم تا کنون 340 گروه از نوجوانان کشور در برنامه ایران سرود نام نویسی کرده اند ، گفتنی ست روند افزایشی استقبال مخاطبان در فضای مجازی و دنبال کردن اخبار و اطلاعات این برنامه اعضای کانال پیام رسان ایتا را به 1 هزار نفر عضو رسانده است.
علاقه مندان می توانند از طریق مراجعه به وبگاه ایران سرود به نشانی iransorood.irدر فصل دوم این برنامه ثبت نام کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار