عباس بیات :

جشنواره الگوهای تدریس بستری مناسب برای ارائه روش های برتراست

قزوین(پانا)-مدیرکل دفتر آموزش دوره متوسطه فنی و حرفه ای و کار و دانش وزارت آموزش و پرورش کفت: جشنواره الگوهای تدریس بستری مناسب برای ارائه روش های برتراست.

کد مطلب: ۱۴۲۲۰۸۳
لینک کوتاه کپی شد
جشنواره الگوهای تدریس بستری مناسب برای ارائه روش های برتراست

همزمان با آغاز جشنواره ملی الگوهای تدریس برتر کشور در استان قزوین مدیرکل دفتر آموزش دوره متوسطه فنی و حرفه ای و کار و دانش وزارت آموزش و پرورش گفت: مدیران و معلمان در این جشنواره تجربیات خود را در تدریس برتر ارائه می دهند.

عباس بیات در نخستین روز برگزاری جشنواره ملی الگوهای تدریس برتر در قزوین ، هدف از برگزاری این جشنواره را زمینه‌سازی برای جشنواره الگوهای تدریس بستری مناسب برای ارائه روش های برتر ارتقای کیفیت نظام تعلیم و تربیت دانست.

وی گفت: بهره‌گیری صحیح دبیران از نظریه‌های گوناگون یادگیری، تکنولوژی و فناوری اطلاعات سبب محقق‌ شدن اهداف سند تحول بنیادین آموزش و پرورش خواهد شد.

مدیرکل دفتر آموزش دوره متوسطه فنی و حرفه ای و کار و دانش وزارت آموزش و پرورش افزود:در واقع الگوهای برتر تدریس به معلم کمک می کند تا در نیل به هدفهای آموزشی از روشهای مناسب و مطمئنی بهره گیرد . خصوصأ برای رسیدن به هدفهای تربیتی ، الگوهای برتر تدریس کمکهای شاین توجهی به معلمان می نماید.

وی اظهار داشت:ا انتخاب الگوهای برتر تدریس ، معلم می تواند براساس آن افکار و فعالیتهای دانش آموزان خود را در جهت رسیدن به هدفهای درس سازمان دهد.

عباس بیات درادامه بیان داشت:الگوهای برتر تدریس به معلمان و دانش آموزان کمک می کند که در راستای پیشبرد اهداف آموزشی و پرورش بکوشند و همچنین باعث اعتلای سطح علمی دانش آموزان در راستای سند تحول بنیادین می گردد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار