مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک بهارستان:

اسلام‌هراسی، هدف اصلی اسرائیل است

بهارستان یک (پانا)- مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک بهارستان در مراسم زیارت عاشورا دبیرستان هاشمی رفسنجانی، اسلام‌هراسی را هدف اصلی دشمنان اسلام و اسرائیل دانست.

کد مطلب: ۱۴۲۱۷۱۱
لینک کوتاه کپی شد
اسلام‌هراسی، هدف اصلی اسرائیل است

آیت اصلانی مدیر، مجتبی نقی زاده معاون پرورشی و تربیت بدنی ناحیه یک بهارستان و هیات همراه با حضور در مراسم پرفیض زیارت عاشورا دبیرستان آیت الله هاشمی رفسنجانی به بیان ارتباط زیارت عاشورا و دشمن شناسی پرداختند.

آیت اصلانی مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک بهارستان در مراسم زیارت عاشورا بیان کرد: امام‌شناسی و شناخت دشمنان دین اسلام از جمله وظایف تمام مسلمانان جهان است؛ ما ایرانیان نیز به عنوان مسلمان وظیفه داریم تا با شناخت امامان و درک معانی احادیث و عبارات قرآنی در مقابل دشمنان اسلام بایستیم و نشان دهیم مردم ایران، توانایی درک ظلم و بدی را دارند.

وی همچنین در خصوص معنی زیارت عاشورا اظهار کرد: دعای پرفیض زیارت عاشورا، روایتگر اتفاقاتی است که در دوران امام حسین (ع) اتفاق افتاده است؛ این روایات به ما می‌آموزند چگونه حق را از باطل تشخیص بدهیم و درصدد برقراری عدالت بکوشیم و از امور باطل و ظالمان دوری کنیم تا جامعه‌ای اسلامی داشته باشیم.

اصلانی همچنین ضمن اشاره به نحوه شناخت انسان‌ها در مسائل مختلف عنوان کرد: روایات باقی‌مانده از دوران امام حسین (ع) به ما کمک می‌کنند تا بتوانیم ویژگی‌های یک مسلمان را در درون خود پیدا کنیم و آنها را پرورش دهیم؛ همچنین با خواندن این دعای پرفیض، می‌آموزیم که چگونه انسان‌های اطراف خود را بشناسیم و از آنها در انجام امور گوناگون کمک بگیریم.

مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک بهارستان در پایان سخنان خود با اشاره به اهمیت موضوع فلسطین گفت: دشمنان اسلام، دشمنان خدا هستند و اگر کسی به جنگ با مسلمانان و مظلومان بپردازد، قطعا کافر و دشمن خداوند متعال است؛ دانش‌آموزان ما باید بتوانند با راهنمایی‌های آیات قرآن و احادیث، مظلوم را از ظالم تشخیص بدهند و از هیچ کمکی به مظلومان دریغ نکنند.

خبرنگار دانش‌آموز: مبینا طلوعی آذر

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار