امام جمعه بخش گلستان شهرستان بهارستان:

صداقت و امانت از با ارزش‌ترین نشانه‌های مومنان هستند

بهارستان یک (پانا)- امام جمعه بخش گلستان شهرستان بهارستان، صداقت و امانت را از با ارزش‌ترین نشانه‌های مومنان دانست.

کد مطلب: ۱۴۲۲۰۵۱
لینک کوتاه کپی شد
صداقت و امانت از با ارزش‌ترین نشانه‌های مومنان هستند

حجت الاسلام والمسلمین سیدسجاد موسوی امام جمعه بخش گلستان شهرستان بهارستان در خطبه نماز جمعه این هفته اظهار کرد: از ارزشمند‌ترین مخلوقات خداوند میتوان به انسان اشاره کرد که از بهترین مخلوقات است و امانات با ارزشی را هم از سوی خداوند نزد خود دارد که صداقت در زندگی یکی از آنها است.

وی در ادامه، ضمن اشاره به ویژگی‌های مومنان اذعان کرد: انسان مؤمن در نقطه به نقطه زندگی خود و در هر شرایطی صادق باشد و همواره درصدد راضی نگه‌داشتن مسلمانان و خداوند باشد تا بتواند برای آخرت خود توشه‌ای آماده کند؛ مسلمانان باید در هنگام معامله، صحبت کردن و وعده دادن به دیگران صداقت خود را حفظ کنند و در این مسیر هرگز سست نباشند.

موسوی ضمن اشاره به طوفان الا‌قصی ذکر کرد: اتفاقی این مدت در فلسطین رخ داده است یادآور پیروزی حق بر باطل است؛ و باید خاطرنشان کرد که دین اسلام همواره پیروز جبهه کفر بوده و حال غزه محور پیروزی و جبهه مقاومت است و حمایت از مردم مظلوم فلسطین وظیفه انسانی همه مسلمین است.

امام جمعه بخش گلستان شهرستان بهارستان در خصوص سالروز فیلسوف حکیم بزرگ قرآن علامه طباطبایی شرح داد: زاد روز حکیم قرآن علامه طباطبایی که روز کتاب و کتابخوانی ذکر شده دریچه‌ای برای رشد فرهنگ و کتابخوانی در جامعه است که مردم برای زنده نگه داشتن یاد و خاطره این فیلسوف حکیم این عمل شایسته را به جا آورند.

خبرنگار دانش‌آموز: مونا سادات زیوری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار