معاون پرورشی و تربیت بدنی ناحیه یک بهارستان:

تحصیل در مدرسه و مطالعه دروس بخش عمده زندگی یک دانش‌آموز است

بهارستان یک (پانا)- معاون پرورشی و تربیت بدنی ناحیه یک بهارستان باحضور در آموزشگاه فرزانگان، تحصیل در مدرسه و مطالعه دروس را بخش عمده زندگی یک دانش‌آموز دانست.

کد مطلب: ۱۴۲۱۱۷۲
لینک کوتاه کپی شد
تحصیل در مدرسه و مطالعه دروس بخش عمده زندگی یک دانش‌آموز است

مجتبی نقی‌زاده معاون پرورشی و تربیت‌بدنی ناحیه یک بهارستان در آیین تجلیل از دانش‌آموز آموزشگاه فرزانگان درخصوص بهترین زمان برای مطالعه عنوان کرد: مطالعه دروس در صبح به سلامت بدن کمک‌ می‌کند؛ بدن هر فرد یک ساعت ویژه دارد که عملکرد طبیعی بدن را با توجه به محیط تنظیم می‌کند و می‌تواند در آن ساعت بهتر از هر ساعت دیگری درس بخواند و بازدهی بهتری دریافت کند.

وی همچنین در خصوص تاثیر رقابت بین دانش‌آموزان بر موفقیت آنها عنوان کرد: به خاطر تفاوت خود با سایر دانش‌آموزان ناراحت نباشید؛ بی‌شک هر انسانی می‌تواند در هر جایگاهی برای جامعه فردی مفید باشد؛ همین تفاوت‌ها می‌توانند شما را به یک ستاره تبدیل کنند. شخصیت خودتان را بپذیرید و نیروی درونی‌تان را رها کنید، فراموش نکنید ویژگی مشترک تمام افراد موفق این است که با افراد اطرافشان متفاوت بوده‌اند و با یکدیگر رقابت داشتند.

نقی‌زاده در ادامه سخنان خود ضمن اشاره به نمرات تحصیلی دانش‌آموزان بیان کرد: نمرات خوب شما را به سمت یک دانشگاه خوب و سپس یک شغل خوب هدایت می‌کند و در نهایت برای آینده شما زندگی بهتری می‌سازد؛ پس به نمرات کم راضی نشوید و هر روز برای ۲۰ گرفتن تلاش کنید تا بتوانید در تمام دروس و مقاطع تحصیلی خود، موفق و پیروز شوید.

معاون پرورشی و تربیت بدنی ناحیه یک بهارستان در پایان سخنان خود گفت: مطالعه بخش قابل‌توجهی از زندگی یک دانش‌آموز را به خود اختصاص می‌دهد، پس مهم است که فضایی ایجاد کنیم تا بتوانیم در آن با آسودگی مطالعه‌ موثر داشته باشیم؛ در هر کجا که زندگی می‌کنید، اگر قصد دارید به شکل جدی درس بخوانید حتما تلاش کنید تا یک دانش‌آموز نمونه برای نسل جوان باشید.

خبرنگار دانش‌آموز: هستی بیرنگ

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار