خبرنگاران پانا به فعالیت‌های اجرایی در سطح آموزش و پرورش ضریب می‌دهند

مانه‌و‌سملقان(پانا) - مدیر سازمان دانش آموزی خراسان شمالی در جلسه شورای برنامه ریزی سالانه با مسئولین آموزش و پرورش شهرستان مانه و سملقان بیان کرد: خبرنگاران پانا به فعالیت‌های اجرایی در سطح آموزش و پرورش ضریب می‌دهند.

کد مطلب: ۱۴۲۱۶۷۸
لینک کوتاه کپی شد
خبرنگاران پانا به فعالیت‌های اجرایی در سطح آموزش و پرورش ضریب می‌دهند

حسین کنعانی ضمن اشاره به اهمیت حوزه خبرنگاری پانا گفت: باید در اجرای فعالیت های سازمان دانش آموزی و اهمیت کار خبرنگاری ارزش قائل شویم و با همکاری حوزه خبرنگاری پانا، فعالیت های اجرایی در سطح آموزش و پرورش و حتی استان ضریب پیدا کند.

مدیر سازمان دانش آموزی خراسان شمالی در ادامه گفتمان خود مهمترین دستاورد های یکساله سازمان دانش آموزی اعم از خبرگزاری پانا، جذب و سازماندهی نیروهای فعال، اعزام اردوی زیارت اولی‌ها و برگزاری کارگاه‌ های ضمن خدمت برای ۳۰۰۰نفر از مربیان فعال سازمان بود.

وی در ادامه افزود: برنامه و هدف یک‌ساله رسیدن به سر حد ۱۰ استان برتر در حوزه فعالیت های سازمان دانش آموزی بود اما به لطف همکاران، امسال سازمان دانش آموزی خراسان شمالی جز ۴ استان برتر در این حوزه بود.

گفتنی است، در نهایت کنعانی به مطالبات مسئولین، مربیان و خبرنگاران پانا پرداخت و در میان این مطالبات برخی از مربیان خواستار برگزاری سریعتر کارگاه‌ های ضمن خدمت و پررنگ‌تر شدن کار گروهی در بین اعضای سازمان دانش آموزی شدند.

دانش آموز خبرنگار: مریم رضایی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار