توافق ایران و چین برای ساخت ورزشگاه در تهران

کیومرث هاشمی: هدف ما از ساخت مجموعه جدید در تهران رفع نیازهای ورزش و میزبانی مسابقات بین‌المللی است

تهران (پانا) - تفاهم‌نامه همکاری مشاوره طراحی و ساخت مجموعه ورزشی فرهنگی در تهران با حضور مهیار عسگریان مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی و نماینده شرکت IPPR چین به امضا رسید.

کد مطلب: ۱۴۲۱۴۹۷
لینک کوتاه کپی شد
توافق ایران و چین برای ساخت ورزشگاه در تهران

‌به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، تفاهم‌نامه همکاری مشاوره طراحی و ساخت مجموعه ورزشی فرهنگی در تهران با حضور مهیار عسگریان مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی و نماینده شرکت IPPR چین به امضا رسید.

‌کیومرث هاشمی در جلسه امضای تفاهم‌نامه مشترک ایران و چین برای طراحی و ساخت مجموعه ورزشی جدید در تهران اظهار داشت: ابراز خوشحالی می‌کنم بابت امضای این تفاهم‌نامه همکاری مشترک بین شرکت توسعه و شرکت چینی که با امضای این تفاهم‌نامه مراحل مشاوره، طراحی و ساخت مجموعه ورزشی فرهنگی در تهران آغاز خواهد شد.

وی افزود: هدف ما از ساخت این مجموعه ورزشی این است که تمام خواسته‌ها و نیازهای ما را در رشته‌های مختلف برطرف کند و برای برگزاری رویدادهای بین‌المللی مشکلی نداشته باشیم.

هاشمی خاطرنشان کرد: ساخت این مجموعه فرهنگی ورزشی برای کشور ما حائز اهمیت است چراکه رییس‌جمهور دستور ساخت این ورزشگاه را صادر کرده و مردم ما خیلی خوشحال هستند که این پروژه به‌زودی کار طراحی و ساخت آن آغاز خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار