توسعه فرهنگ «باقیات الصالحات» رسالت اصلی جامعه خیرین مدرسه‌ساز است

تهران (پانا) - مدیرعامل جامعه خیرین مدرسه‌ساز کشور، توسعه فرهنگ باقیات الصالحات را رسالت اصلی جامعه خیرین مدرسه‌ساز کشور عنوان کرد.

کد مطلب: ۱۴۲۱۳۴۶
لینک کوتاه کپی شد
توسعه فرهنگ «باقیات الصالحات» رسالت اصلی جامعه خیرین مدرسه‌ساز است

به گزارش روابط عمومی جامعه خیرین مدرسه‌ساز کشور؛ مجمع عمومی هیات‌امنا و انتخابات یازدهمین دوره هیات‌مدیره مجمع خیرین مدرسه‌ساز استان اصفهان با حضور مدیرعامل جامعه خیرین مدرسه‌ساز کشور، معاون برنامه‌ریزی و توسعه مشارکت‌های مردمی سازمان نوسازی مدارس کشور، مدیران کل آموزش و پرورش و نوسازی مدارس و اعضای هیات‌امنا در مرکز آموزشی رفاهی شماره ۳ فرهنگیان برگزار شد.

محمدرضا جعفری، مدیرعامل جامعه خیرین مدرسه‌ساز کشور طی سخنانی، توسعه فرهنگ باقیات الصالحات را رسالت اصلی جامعه خیرین مدرسه‌ساز کشور عنوان کرد.

وی با اشاره به سیاست جامعه خیرین مدرسه‌ساز کشور از تنظیم تفاهمنامه با وزارت آموزش و پرورش در راستای تقویت زمینه‌های مشارکت و افزایش تعهدات خیرین مدرسه‌ساز در سال جاری خبر داد و برنامه‌های مرتبط با افزایش مشارکت خیرین را تشریح و از زحمات هیات‌مدیره مجمع خیرین مدرسه‌ساز استان اصفهان به‌ویژه دکتر ملااحمدی تقدیر و تشکر کرد.

جعفری، استان اصفهان را از استان‌های شاخص در افزایش تعهدات، ابتکارات و نوآوری برشمرد.

علیرضا راشکی، معاون برنامه‌ریزی و توسعه مشارکت‌های مردمی سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور نیز با اشاره به اهمیت تکریم و پاسداشت زحمات خیرین مدرسه‌ساز، استفاده از تجربیات ارزنده مجمع خیرین مدرسه‌ساز استان اصفهان در کشور را خواستار و از تلاش‌های هیات‌مدیره دوره دهم تقدیر و تشکر کرد.

مجتبی ملااحمدی، رئیس مجمع خیرین مدرسه‌ساز استان اصفهان در این جلسه با گرامیداشت یاد و خاطره اعضای فقید هیات‌امنا برای آنان طلب مغفرت کرد.

وی با ارائه گزارشی از اقدامات انجام‌شده در دوره دهم، موفقیت‌های کسب‌شده را مرهون همدلی و هماهنگی اعضای هیات‌مدیره و مدیران کل آموزش و پرورش و نوسازی مدارس عنوان کرد.

رئیس مجمع خیرین مدرسه‌ساز استان اصفهان، رشد ۱۴۰۰ درصدی در آمدهای عمومی در دوره دهم هیات‌مدیره، احداث میانگین روزانه 2 کلاس درس در استان، ارتقای جایگاه مجمع خیرین مدرسه‌ساز استان، نهضت هنرستان‌سازی به‌ویژه هنرستان‌های جوار صنعت و الگوسازی آن در کشور، راه‌اندازی سامانه‌های اطلس نیازها‌، رصد و نیک‌اندیشان و تعامل مستمر با مراجع تصمیم‌ساز دولتی و غیردولتی و ابتکارات و نوآوری انجام‌شده در خصوص تامین نرم‌افزارها و محتواهای آموزشی را بخشی از موفقیت‌های این دوره برشمرد و اظهار امیدواری کرد که برنامه‌های تصویب‌شده در دوره بعدی هیات‌مدیره نیز با جدیت پیگیری و عملیاتی شود.

اصغر کاردان‌پور، بازرس هیات‌مدیره نیز گزارشی از عملکرد مالی مجمع در دوره دهم به هیات‌امنا ارائه و از زحمات اعضای هیات‌مدیره به‌ویژه مجتبی ملااحمدی تقدیر و تشکر کرد.

در ادامه پس از رای‌گیری اعضای هیات‌مدیره و بازرسان دوره یازدهم انتخاب شدند. بر این اساس مجتبی ملااحمدی، پروین کلباسی، محمد صافی‌دستجردی، محمدرضا جبارزارع، غلامحسین رحمانی‌خواجویی، مصطفی رناسی و آقارضا فامیل‌دردشتی به عنوان اعضای اصلی و سیدعلی رضازاده و بهروز حق‌پناه به عنوان اعضای علی‌البدل هیات‌مدیره و اصغر کاردان‌پور به عنوان بازرس اصلی و احمد رضایی به عنوان بازرس علی‌البدل انتخاب شدند.

در پایان مراسم لوح‌های تقدیر رئیس سازمان نوسازی مدارس کشور و هدایای مدیرکل آموزش و پرورش به اعضای هیات‌مدیره دوره دهم اهدا شد.

مجمع خیرین مدرسه‌ساز استان اصفهان در آبان‌ماه ۱۳۷۸ فعالیت خود را آغار کرده و بیش از ۱۵۰۰ نفر عضو دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار