احسان حدادی از ورزش قهرمانی خداحافظی کرد

تهران (پانا) - ملی‌پوش پرتاب دیسک ایران گفت در بازی‌های آسیایی از ورزش خداحافظی کردم و دوست دارم به روش دیگری به دوومیدانی کمک کنم.

کد مطلب: ۱۴۲۱۱۳۱
لینک کوتاه کپی شد
احسان حدادی از ورزش قهرمانی خداحافظی کرد

احسان حدادی در حاشیه مراسم تجلیل از مدال آوران بازی‌های آسیایی هانگژو، اظهار کرد: با خداحافظی در بازی‌های آسیایی تلاش میکنم به روش دیگری به دوومیدانی کمک کنم. هر چه در توان دارم برای این رشته به کار می‌گیرم.

وی گفت: همانطور که می‌دانید فدراسیون با سرپرست اداره می‌شود. این فدراسیون المپیکی است و نتایج درخشانی برای ورزش کشور بدست آورده است. فکر می‌کنم باید خیلی زود تکلیف این فدراسیون مشخص شود.

نایب قهرمان بازی‌های آسیایی در خصوص انتخابات فدراسیون دوومیدانی و حضورش در انتخابات، افزود: احسان حدادی از دوومیدانی به این جایگاه رسیده و قطعا وظیفه سنگینی دارد که هر کاری از دستش بر می‌آید برای این رشته انجام دهد. خیلی از دوستان و پیشکسوتان و روسای قبلی خواستند که ورود کنم، اما هنوز به جمع‌بندی نهایی نرسیده‌ام. باید ببینیم ثبت نام از کاندیدا‌ها چه زمانی شروع می‌شود و اگر بخواهم کمکی به عنوان یک کارمند به فدراسیون دوومیدانی کنم دریغ نخواهم کرد.

احسان حدادی گفت: فکر می‌کنم روسای فدراسیون‌های ورزشی که قهرمانان آن رشته‌ها در رأس آن‌ها قرار داشتند، موفق بودند و اگر امروز نتیجه نگرفته‌اند در آینده نه چندان دور، نتایج مطلوب به دست می‌آورند، چون قهرمان‌ها درک این کار را دارند و خودشان زجر این رشته را کشیده‌اند. امیدوارم روزی قهرمانان بتوانند مثل همه کشور‌های دنیا مدیران موفقی برای ورزش کشور باشند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار