سردار شریف:

آمریکایی‌ها به عنوان پشتیبان رژیم صهیونیستی، تمامی موازین مرسوم جنگ را زیر پا گذاشتند

تهران (پانا) - سخنگوی سپاه گفت آمریکایی‌ها که پشتیبان اصلی صهیونیست‌ها هستند تمام موازین شناخته شده مرسوم جنگ را زیر پا گذاشتند و چیزی به اسم اخلاق و مدارا با قانون قائل نیستند.

کد مطلب: ۱۴۲۱۰۸۹
لینک کوتاه کپی شد
آمریکایی‌ها به عنوان پشتیبان رژیم صهیونیستی، تمامی موازین مرسوم جنگ را زیر پا گذاشتند

سردار سرتیپ پاسدار رمضان شریف در مراسم افتتاحیه «رادیو مقاومت» گفت: صهیونیست ها در طراحی خود برای حضور در سرزمین فلسطین، اشغال و بیرون راندن آن یک استراتژی بلند مدتی را طراحی کرده بودند که همان از نیل تا فرات است. آنها بر همین اساس هم در طول ۷۵ سال اخیر جنایات فراوانی را در حق مردم فلسطین انجام دادند.

سردار شریف افزود: جریان مقاومت که امروز به آن مقاومت می گوییم، مردم فلسطین از همان روز اول تحرکات و مبارزاتی علیه صهیونیست ها داشتند. اما اتفاقی که یک نقطه عطفی برای مردم فلسطین شد وقوع انقلاب اسلامی در ایران و رویکرد امام (ره) در برابر مردم فلسطین بود.

وی ادامه داد: از آن مقطع به بعد اگر نگاه کنیم اسلامیت و نگاه به بیت المقدس به شعار اسلامی و قرآنی تبدیل شد و شرایط را برای توقف صهیونیست‌ها به گونه‌ای رقم زد که صهیونیست‌ها یک دیوار بتنی بکشند و گسترش سرزمین‌های خود را فراموش کنند.

وی خاطرنشان کرد: یک زمانی اسرائیلی‌ها مدعی بودند که اگر همه لشکرهای کشورهای عربی جمع شوند نمی توانند آنها را شکست بدهند اما حزب الله لبنان این ادعا را زیر سوال برد و آنها را شکست داد. تا امروز در چندین مرحله شاهد شکست صهیونیست ها بودیم که امروز رسیدیم به عملیات «طوفان الاقصی» که شاهد این پیروزی ها و دستاوردها هستیم.

سردار شریف اضافه کرد: آمریکایی‌ها که پشتیبان اصلی صهیونیست ها هستند تمام موازین شناخته شده مرسوم جنگ را زیر پا گذاشتند و چیزی به اسم اخلاق و مدارا با قانون قائل نیستند. اگر نگاه کنید می بینید که رژیم صهیونیستی در طول ۲۸ روز گذشته بمباران های کور را در نقاط مختلف شهر غزه انجام دادند.

سخنگوی سپاه عنوان کرد: میزان شهدای رزمندگان مقاومت تا الان اصلا با حجم بمباران قابل مقایسه نیست و بلکه برای تحت فشار قرار دادن مردم است. زیرا صهیونیست ها اگر نتوانند روحیه از دست رفته خودشان را پیدا کنند نابودی آنها قطعی است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار