مدیر عامل مجمع خیرین مدرسه‌ساز‌ شهرستان‌های استان تهران:

مجمع خیرین ناحیه یک بهارستان، اولین مجمع کشور با دو بانو است

بهارستان یک (پانا)‌‌ - مدیرعامل مجمع خیرین مدرسه‌ساز شهرستان‌های استان تهران؛ مجمع خیرین ناحیه یک بهارستان را اولین مجمع کشور با دو بانو دانست.

کد مطلب: ۱۴۲۰۵۹۴
لینک کوتاه کپی شد
مجمع خیرین ناحیه یک بهارستان، اولین مجمع کشور با دو بانو است

مجید پیروزان، مدیر عامل مجمع خیرین مدرسه‌ساز شهرستان‌های استان تهران در نشست مجمع خیرین ناحیه‌یک بهارستان ضمن اشاره به عوامل مهم در ساخت و ساز مدارس اذعان کرد: مجمع خیرین گام‌های مثبتی را در زمینه ساخت مدارس برداشته‌اند که میتوان این عامل را دید کلی مجمع خیرین و همچنین موجب گسترش مجمع خیرین و حمایت از عوامل اجرایی دانست.

پیروزان ضمن اشاره به راه اندازی کمیسیون‌های پنج گانه اظهار کرد: در حال حاظر کمیسیون‌های پنج گانه ای در جامعه خیرین راه اندازی کردیم و سپس در مجامع استانی و شهرستانی با لطف خداوند متعال راه اندازی خواهیم کرد؛کمیسیون مدرسه؛ به غیر از ساخت مدارس، فعالیت مثبتی در خصوص رسیدگی به مشکلات مدارس قرار گرفته است.

وی در پایان سخنان خود به کمیسیون های پنج گانه اشاره کرد: کمیسیون امور بانوان، حضور، نقش آفرینی بانوان در جامعه خیرین یکی از پرشور‌ترین و درخشان‌ترین فعالیت‌ها در جوامع خیرین است. همانند کمیسیون امور بین‌المللی، کشورها‌یی برای بهره‌گیری از عوامل موثر آن کشور توسط مجمع خیرین انتخاب می‌شود تا همان تجربیات وفعالیت موثر در کشور خودمان صورت بگیرد.

شایان ذکر است جعفر شریعتی عضو هیات مدیره خیرین مدرسه ساز شهرستان‌های استان تهران، گسترش فعالیت‌ها را مورد توجه قرار داد و گفت: اگر مجمع خیرین گسترش یابد فعالیت ها نیز گسترش خواهد یافت، بنابرین برای انجام امور نیکو نیازمند به جذب فعالان درزمینه مجمع خیرین هستیم و همین گام یکی از موثر ترین گام‌ها، در امور مجمع خیرین و نجات دادن کودکانی که از تحصیل کردن در مدرسه هستند مورد توجه قرار می‌گیرد.

مجید پیروزان، مدیر عامل مجمع خیرین مدرسه‌ساز شهرستان‌های استان تهران در پایان سخنان خود از مردم تشکر کرد و افزود: فعالیت‌هایی در مجمع خیرین صورت گرفته که توسط حمایت اقتصادی مردم شکل گرفته است؛ قطعا این فعالیت‌ها و حمایت‌ها لطف خداوند متعال بوده است که برکت را به زندگی مردم و خیرین اعطا کرده است و هزاران دانش‌اموز را مورد لطف و پاداش خود قرار داده است.

خبرنگار دانش‌آموز: هدیه ماماهانی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار