مدیر آموزش و پرورش ناحیه دو ارومیه:

گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی وظیفه همگانی است

ارومیه (پانا) - مدیر آموزش و پرورش ناحیه دو ارومیه گفت گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی خصوصا شهدای دانش‌آموز و فرهنگی وظیفه همگانی است.

کد مطلب: ۱۴۲۰۵۴۴
لینک کوتاه کپی شد
گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی وظیفه همگانی است

قاسم حشمتی در یادواره شهدای دانش آموز شهرستان ارومیه که به میزبانی این مدیریت در سالن امام علی(ع) ناحیه ۲ ارومیه برگزار شد اظهار کرد: امروز و در این مراسم معنوی تجدید میثاق میکنیم با شهدا و اهداف شهدای معزز خصوصا شهدای دانش آموز که رهرو آرمان های والای آنان باشیم.

وی افزود: باید از فرصت خدمتی امروز که به برکت خون شهدای والا مقام در اختیار داریم نهایت استفاده را کنیم تا شرمنده این عزیزان و خانواده محترم آنان نباشیم.

وی بیان کرد: آرامش،امنیت و جایگاه های والای جهانی که امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در منطقه و جوامع بین المللی دارد مرهون رشادت ها، از خود گذشتگی شهدا و ایثارگران گرانقدر است.

حشمتی گفت: جمهوری اسلامی ایران به برکت ایثارگری و جانفشانی شهدای گرانقدر امروز بر بلندای قله های افتخار و بالندگی جهانی قرار گرفته است.

مدیر آموزش و پرورش ناحیه دو ارومیه به تبیین شاخص های شهدا اشاره کرد و اظهار کرد: اقتدار، ایمان، عزت، شجاعت، ولایتمداری از شاخصه های بارز شهدای معزز انقلاب اسلامی است که می بایست این شاخصه ها امروز برای جوانان و نوجوانان تبیین شود.

وی تاکید کرد: آشنایی دانش آموزان با فرهنگ ایثار و شجاعت و مقاومت و منش شهدای گرانقدار خصوصا شهدای دانش آموز میتواند انقلاب اسلامی را بیمه کند و تمدن نوین اسلامی و فرهنگ ناب اسلامی ایرانی و روحیه مقاومت امروز در جوامع بین المللی صادر شده است و روز به روز شاهد توسعه آن در سراسر جهان هستیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار