وزیر آموزش و پرورش در دیدار امام جمعه شیراز:

۵ هزار مدرسه به صورت پایلوت مجری سند تحول بنیادین آموزش وپرورش خواهند بود

تهران (پانا) - وزیر آموزش و پرورش گفت نامگذاری دهه شهدای دانش آموز حرکت خوب و خلاقانه‌ای بود که از سوی دانش آموزان فارس اتفاق افتاد.

کد مطلب: ۱۴۲۰۴۲۷
لینک کوتاه کپی شد
۵ هزار مدرسه به صورت پایلوت مجری سند تحول بنیادین آموزش وپرورش خواهند بود

رضامراد صحرایی در دیدار با نماینده ولی‌فقیه در فارس و امام جمعه شیراز اظهار کرد: از اردیبهشت‌ماه با تذکر رهبر نگاه جدیدی به سند تحول بنیادین آموزش وپرورش صورت گرفت.

وزیر آموزش و پرورش افزود: در این دولت اقدامات خوبی انجام شده و نگاشت مدرسه‌ای سند تحول بنیادین آموزش وپرورش آماده شده است و بعد از ۱۲ سال ردیف بودجه مستقل گذاشته شده است و ۵ هزار مدرسه به صورت پایلوت مجری این سند خواهند بود.

صحرایی افزود: همه دستگاه باید در اجرای سند تحول بنیادین آموزش وپرورش نقش ایفا کنند و وزیر آموزش و پرورش هرساله از اقدام دستگاه‌ها گزارش خواهد داد.

وزیر آموزش و پرورش ادامه داد: نگاشت حقوقی سند تحول بنیادین آموزش وپرورش نیز دارای ۱۸ قانون است که یکی از آن‌ها رتبه بندی بود که مصوب و اجرا شد وسایر قوانین نیز باید در مجلس شورای اسلامی مصوب و اجرایی شود.

وزیر آموزش و پرورش از نگاشت رسانه‌ای سند تحول بنیادین آموزش وپرورش خبر داد و افزود: نگاشت رسانه‌ای نیز از دیگر بخش‌های سند تحول است مردم حق دارند که از کم و کیف برنامه‌ها مطلع شوند اما نباید تنها نکات منفی را دید.

عضو کابینه دولت مردمی سیزدهم گفت: خوشبختانه افراد پذیرفته شده اغلب خلق و خوی معلمی دارند و ما سعی کردیم بهترین‌ها را انتخاب و جذب کنیم.

صحرایی گفت: نامگذاری دهه شهدای دانش آموز حرکت خوب و خلاقانه‌ای بود که از سوی استان فارس اتفاق افتاد.

آیت الله لطف الله دژکام، نماینده ولی‌فقیه دراستان فارس در این دیدارگفت: راهپیمایی ۱۳ آبان امسال بسیار معنوی و کم نظیر بود.

وی با اشاره به جنگ بدر تصریح کرد: در سال گذشته دشمن به گونه‌ای عمل کرد که برخی فکر می‌کردند نظام رفتنی است اما عده‌ای جانانه گفتند تا آخر پای نظام هستیم این اتفاقات باعث دوام بیشتر نظام ‌شد.

امام جمعه شیراز افزود: خداوند لطفش را همواره شامل نظام جمهوری اسلامی نموده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار