برگزاری‌ مراسم یادواره شهید عجمیان در قزوین

قزوین (پانا) - مراسم گرامیداشت سالروز شهادت شهید سید روح ا لله عجمیان و رونمایی از فعالیت‌های طرح بهسازی و شاداب سازی مدارس با حضور مدیر کل آموزش وپرورش استان قزوین در مدرسه شهید عجمیان ناحیه دو قزوین برگزار شد.

کد مطلب: ۱۴۱۹۳۰۸
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری‌ مراسم یادواره شهید عجمیان در قزوین

نقی سیاهکالی مرادی مدیرکل آموزش و پرورش استان؛ ضمن قدردانی از زحمات همه دست اندکاران طرح جهادی شهید عجمیان در استان و گرامیداشت سالروز شهادت سید روح‌اللّه عجمیان، هفته بسیج دانش آموزی و یاد و خاطره ۲۷۶ شهید دانش آموز و ۵٨ شهید معلم استان اظهار کرد: حرکت جهادی بزرگی با همت وزارت آموزش و پرورش و سازمان نوسازی صورت پذیرفت و تعداد زیادی از مدارس ما نوسازی و شاداب سازی شد.

مدیرکل آموزش وپرورش استان در این مراسم گفت: مهمترین‌‌ هدف‌‌ از برگزاری این مراسم آشنایی دانش آموزان با نسل شهدایی همچون شهید عجمیان و نیز شهدای دفاع مقدس که‌ همه برای‌ دفاع از خاک وطن و سربلندی ایران اسلامی جان خود را فدا کرده اند، است.

وی در ادامه افزود: با همکاری آموزش وپرورش وسازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور، در طرح شهید عجمیان کارهای بسیار بزرگی به میمنت نام این شهید در سطح کشور انجام شده است.

وی با اشاره به اینکه بهسازی و شاداب سازی مدارس مناطق کم‌برخوردار بسیار مهم است، گفت: این اقدام با کار گروهی و همکاری همگانی در بخش‌های مختلف حاصل می‌شود.

سیاهکالی مرادی خاطرنشان کرد: شهیدان سید روح الله عجمیان و آرمان علی وردی جان خود را برای پایداری و تداوم گفتمان انقلاب اسلامی تقدیم کردند و این همان راهی است که بشریت گرفتار شده در بحران تمدن غرب و انسان های گرفتار شده در بحران های تمدن مادی غرب امروز منتظر هستند که این گفتمان نجات بخش آنان باشد.

وی در پایان افزود: با تاکید بر ویژه بودن شرایط ۱۳ آبان امسال و ضرورت دفاع مردمی و همه‌جانبه از آرمان فلسطین و فریاد بر سر مستکبران عالم، ضمن گرامی‌داشت این روز مهم ازآحاد مردم فهیم وشهید پرور استان قزوین، و تشکل های دانش آموزی، و دانش آموزان، عزیز دعوت می‌کنم تا با حضور پرشور خود در این راهپیمایی عظیم، مشت محکمی بردهان یاوه گویان عالم بزنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار