مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک بهارستان:

نحوه رفتار معلمان با دانش‌آموزان، شکل‌دهنده شخصیت آنها است

بهارستان یک (پانا) - مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک بهارستان در مراسم آیین تجلیل از دانشجویان ورودی سال ۱۳۹۹ دانشگاه فرهنگیان، نحوه رفتار معلمان با دانش‌آموزان را شکل‌دهنده شخصیت آنها دانست.

کد مطلب: ۱۴۱۸۸۱۸
لینک کوتاه کپی شد
نحوه رفتار معلمان با دانش‌آموزان، شکل‌دهنده شخصیت آنها است

آیین تجلیل از دانشجویان ورودی سال ۱۳۹۹ دانشگاه فرهنگیان با حضور آیت اصلانی مدیر و معصومه احمدی معاون آموزش ابتدایی ناحیه یک بهارستان در سالن شهید درهم پور این ناحیه برپا شد.

آیت اصلانی مدرس آموزش و پرورش ناحیه یک بهارستان ضمن اشاره به اهمیت برنامه‌ریزی برای برگزاری کلاس‌های درسی عنوان کرد: برنامه‌ریزی یکی از مهم‌ترین وظایف مدیران و معلمان در مدارس ابتدایی است؛ معلمان و دانش‌آموزان باید طبق برنامه مقرر شده در کلاس درس حضور داشته باشند و از هیچ تلاشی برای پیشرفت دریغ نکنند.

وی همچنین در خصوص نحوه رفتار معلمان با دانش‌آموزان گفت: نحوه رفتار معلمان با دانش‌آموزان، شکل‌دهنده شخصیت آنها در آینده است؛ به همین دلیل معلمان باید اسوه صبر و بردباری باشند تا دانش‌آموزان نیز از آنها درس زندگی بیاموزند و در برابر مشکلات و موانع زندگی خود استوار باشند و با هر مشکل کوچکی ناامید و سرگردان نشوند.

اصلانی در ادامه با اشاره به اهمیت شغل دبیری اظهار کرد: هر یک دقیقه از وقت معلمان که صرف آموزش به دانش‌آموزان می‌شود برابر با ساخت یک مدرسه توسط خیرین است؛ خیرین از اموال خود انفاق می‌کنند اما دبیران از وقت و انرژی خود انفاق می‌کنند و بی‌شک معلمان نزد خداوند نیز از جایگاه ویژه‌ای برخوردار خواهند بود.

وی همچنین در پایان به معلمان توصیه کرد: شما به عنوان یک معلم باید در کلاس درس خود ابتکار داشته باشید و دانش‌آموزان را با ایده‌های خود شگفت‌زده کنید؛ به عنوان مثال می‌توانید از دانش‌آموزان خود کمک بگیرید و با گروه‌بندی آنها و استفاده از دانش‌آموزان باهوش به عنوان سرگروه، سعی کنید سطح علمی کلاس خود را افزایش دهید تا شاهد موفقیت تمام دانش‌آموزان خود باشید.

خبرنگار دانش‌آموز: مبینا طلوعی آذر

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار